Marija Juric Zagorka Kamen na cesti PDF Knjiga Download

Marija Juric Zagorka   Kamen na cesti PDF Knjiga Download



Nekoliko moji reci dozivljaja Kamena na cesti



Zaista mi je zadovoljstvo da sa vama dragi moji podelim jos jednu dirljivu pricu .
Knjigu cuvene spisateljice Marije Juric Zagorke Kamen na cesti.



Ova prica je jako dirljiva mogu vam reci da sam se prepoznala u svakoj reci koja je napisana u ovoj knjizi,To mnogi ljudi nemogu da razumeju jer neznaju, sta je zivot, Ja samo znam da nikada nikome 
ne bi pozela moju sudbinu, 
Pustimo to moja prica je mnoho komplikovana za razumeti,
Nemora niko ni da je razume nemora niko ni da je shvati netrezim,
Moze da je vidi moze da je cuje kad procita  ovu knjigu,
Kamen na cesti koja je ogledalo moje duse,.
Jer su se i  meni desile mnoge stvari kao u ovoj knjizi,
Kao da sam je rujom pisala kao da je ova knjiga prica ogledala 
moje duse. Mog kamena moje ceste, Mog tereta moje istine.
Moje sudbine nog zivota


Kao da ja i zagorka imamo istu sudbinu iste dogadjaje   zivota i 
detinstva. Samoca i odbacenost neshacenost razlicitost,
I kad mi kazu nemogu da shvatim nemoras kazem , Nevolim da 
pricam o svom zivotu, Kazem jim ako  bar malo imas osecanja 
Uzmi zagorkinu knjigu Kamen na CestiProcitaj. Ako imas malo osecanja shvatices. Ako neshvatis to je opet problem tvoj,
To je dokaz da nemate oci da nemate osecanje,Da nevidite necujete 


Nezelite da videti kroz ogledalo patnje necije . Duse.
I nemorate da vidite netrazim nista samo me pustite samo da budem onaj usamljeni kamen ceste, Koji svi sutiraju kad podju tom cestu, Koji vetar odnese negde gde se oporavi od loseg zivota.
Al nezaboravi sve lose  sto ste radili. Bol boli tako nekad,
Kako se vreme menja kao i dusa sto zaboli.  Neoprosti vam jer
Niste trazili oprostaj. Mozda jesam mozda ne duboko u sebi
Zivot ko zivot i dalje tece i dalje siba, Ja sam i dalje samo onaj 
odbaceni kamen ceste. I ako to ljudi neznaju sta me boli, I ako 
Da bi se rado vratila tamo odakle je sve pocelo . u proslost.
Vetrovi proslosti duvaju i dalje me vracaju na cestu, Gde sam samo
Odbaceni kamen ceste koji svi sutiraju i odbacivaju.
Vratila bi se u proslost samo da otkrijem zbog cega se sve to desilo
Znam da sam zrtva i da nista  nisam kriva pitam se bogu
Zasto i koje ja  grehe prastam.


I opet to je samo zivot niko nezna zasto je on takav kakav je
Sve je to sudbina. Svi smo u jednom trenutku bili taj mali odbaceni
Kamen ceste,svima je u jednom trenutku sudbina se prepila.
Sve sibaju Vetrovi sadasnjosti. proslosti i buducnosti.
To je zivot,Mali kamen ceste. 




Ko razume shvatice ko neshvati neshvati . To su opet ljudi Kao ogledalo  zivota duse
Ko neshvati tu se vidi kakvi su ljudi.

I opet je ostala ona narodna poslovica
Ko tebe kamenom ti njega hlebom,\
To je taj kamen to je ta prica Zagorkina 
Kamen na cesti


Marija Juric Zagorka   Kamen na cesti PDF Knjiga Download

Opis knjige




Premda se "Kamen na cesti" znatno razlikuje od većine 

Zagorkinih romana, kako zbog realističkoga (socijalno-

psihološkog) pristupa pripovijedanju, tako i zbog

 pesimističkog tona, ipak dovoljno toga dijeli s njezinim 

popularnim djelima
.
Riječ je o političkome naboju koji je zajednički svim njezinim

 tekstovima te je u prvom redu posredovan putem glavne

 junakinje, samosvjesne i samostalne žene, glasnogovornice

 feminističkih stavova. Mirjana se u tom smislu bitno ne

 razlikuje od Nere, Dorje, Ksenije ili Jadranke, koje, pak,

 nastanjuju utopijski svijet popularne romance u kojemu je

 sretan kraj zajamčen. Ipak, "Kamen na cesti" nije ženski 

roman u smislu trivijalnog i popularnog, već je ženski u 

smislu feminističkog romana ...




U autobiografskom romanu “Kamen na cesti” Marija Jurić 

Zagorka opisala je mnoge bolne epizode iz djetinjstva, 

prvenstveno se orijentirajući na svoj odnos s majkom.

 Njezina je majka, naime, bila uvjerena da joj kći stoji na 

strani oca koji se okolo “nateže s djevojčurama”. U stvarnosti,

 majka ju je željela otjerati od kuće, kao i u “Kamenu na 

cesti”. “Moram spasiti dijete. Pokvarit će je otac i ti (dadilja 

Marta), svi. Huškate je protiv mene. Navodite je na zlo. Otac

 se pred njom nateže s djevojčurama”. Čak i da je bilo tako,

 to nije ovisilo o curičku iz koga će izrasti literarni div. 






Marija Juric Zagorka   Kamen na cesti PDF Knjiga 

Marija Juric Zagorka   Kamen na cesti PDF Knjiga Download Linkovi za preuzimanje


http://depositfiles.com/files/oswl0z85f

https://mega.nz/#!ytpy1RxT!tL4W07gsLkqsocc_3tDYKARo3im00uVt2d9K6qMDsug




Knjiga kamen na cesti je sigurno nesto sto morate procitati, 
Preporucujem da procitate ovu knjigu da bi ste razumeli ljudi da bi ste razumeli zivot.
Ovu knjigu moraju imati ovu knjigu moraju citati svi,
Ako ste je procitali preporucijem da procitate ponovo ako niste procitali.
Obavezno procitajte 
Ovu divnu neverovatnu knjigu Marije Juric Zagorke Kamen na Cesti.
Obavezno procitajte.



Svi su ljudi deo ceste samo su neki bili taj mali kamen na cesti koji su drugi sutirali,
Onda jih je vetar oduvao sa ceste, I opet negde u buducnosti su duvli vetrovi sadasnjosti , buducnosti 
proslosti, I opert bi hteli da se vratimo da saznamo zasto smo bili taj mali kamen ceste koji su svi
odbacili u prosloti. Hteli a nemozemo . Trazimo odgobor odgovora nema zivimo u nadi da ce ga vreme jednom dati. 
Neznam sta se to dogodilo bila sam samo dete


Marija Juric Zagorka   Kamen na cesti 



Obavezno Procitiati Uzivajte







Nesudi mi po izgledu kad neznas sta nosim u dusi


   Kamen na cesti



Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad