Olivera Katarina -Diskografija Kolekcija MP3 Download Kraljica Srpske Muzicke Filmske scene + omoti ploca put kroz Vremeplov+Video


Olivera Katarina -Diskografija Kolekcija  MP3 Download Kraljica Srpske Muzicke Filmske scene + omoti ploca put kroz Vremeplov+Video
     
Nekoliko mojih reci o Cuvenoj Glumici i pevacici Kraljici Srpske Muzicke Filmske Scene
Oliveri Katarini






Nastavljamo pricu puta kroz vremeplov, Pricom o Cuvenoj Oliveri 
Katarini Glumici i pevacici
Upisanoj zlatnim sluvima U Srpskoj Jugoslovenskoj Filmskoj Muzickoj Sceni
Zeni vrednog Svakog postovanja Divljena Velikoj Umetnici Jedinoj Srpskoj 
Kraljici Srpskoj Muzicke i filmske Scene.
Kroz Kratku Pricu vodim vas Kroz Vremeplov Upoznavajuci vas sa Likom i delom Cuvene Olivere
Katarine . Ujedno prestavljajuci njen Muzicki rad kroz diskografiju i kolekciju Muzike Olivere Katarine koju sam Jedva uspela da skupim koju hocu da podelim sa vama dragi moji
Kompletnu Muzicku diskografiju Mozete Preuzeti dole sa Linkova

Olivera Katarina zasluzuje posebno mesto na Ovom Blogu. 

Oliveru Katarinu Obozavam dugo sam istrazivala rad lik i delo Olivere Katarine 
Ona je jedna od Mojih omiljeni umetnica, 
Kroz ovaj blog na ovakav nacin hocu da joj odam priznanje i zahvalim za sve sto je uradila za 
Srpski film i Srpsku Muzicku scenu .
Uz nadu da ce jos toga puno napraviti i Uraditi.na pesmi i filmu.
Imam zelju da upoznam Oliveru Katarinu  Zelela bi to jako .
Mogu za sebe da kazem da sam veliki postovalac lika i dela Olivere Katarine,Zelela bi da joj poklonim pesmu koju sam napisala za nju. Nadam se da ce mi to zivot omoguciti,
Volela bi da mi se jave ljudi koji je poznaju da me povezu sa Oliveriom Katarinom BIla bi jako 
zahvalna.
Nadam se da ce Olivera Katarina Videti ovaj moj tekst O njoj i da ce joj preniti oni koji ovo vide
Ona zasluzuje i vise.
Ovo je samo mali znak paznje moj postovanju lika i dela Velike dive Olivere Katarine.





Olivera Katarina Kraljica Glamura u Srbiji Prva zena koja je ostavila neizbrsiv trag
Ne samo na Srpskoj Jugoslovenskoj sceni. Vec i na sveckoj
Olivera Katarina je prva zena pevacica ,glumica umetnica koja je otvorila vrata sveta i postala
poznata i popularna van granica Jugoslavije i Srbije.




Kako to obicno biva sa poznatima i velikima u nasoj zemlji 

Olivera Katarina je nepravedno zaboravljena . Pa je Vracena na velika vrata
Posle svih problema zaborava i odbacivanja , Uspela je da se izbori 
i da se vrati na mesto koje joj i pripada. Uz nacionalno koje joj  pripada
Obozavana voljena sirom sveta svi su je obozavali uzival u njenoj pesmi
U sostvrnoj zemlji dozivale je odbacivanje.i zavist,
Sto je dokaz da majcica Srbija po nekad moze da bude jako okrutna prema svojim ljudima.
Sto navodi na temu i na razmisljanje kakvi smo to mi zaista ljudi/




Olivera Katarina igrala je u mnogo strani i mnogo nasi filmova
Snimila je puno ploca .i mnogo lepi pesama nase muzike
Olivera Katarina Ostavila je neizbrsiv trag u stvaralastvu.
Srpskog filma i Srpske Muzike







Olivera Katarina je Kraljica Srpske Scene., Muzicke i Filmske 
Mozemo se sloziti sa cinjenocim da niko nikada od Srpskih pevaca
i glumaca nemoze da pridje Oliveri Katarini ni po cemu.
Ni po muzici ni po glumi Olivera Katarina je jedna jedina i neponovljiva
Zauvek i za sva vremena.
Nikad niko nemoze uraditi napraviti i ostaviti trag kao sto je Uradila Olivera Katarina,
U filmskog i muzickog svetu scene nekadasnje Jugoslavije danasnje Srbije





Oliveara Katarina zauvek za sva Vremena  Vredna Svakog Postovanja i divljena
Zena koja je proslavila Srpsku Muziku Srpski Film u Svetu
Lepotom stasom glasom, Cula je se i nasa pesma Olivere Katarine
Gledao s se nas film svi su culi za Srbiju svi su culi za Jugoslaviju svi su culi nasu pesmu gledali
nas  film Slusali Oliveru.Katarinu
Svecku Nasu



Ovu kolekciju ploca olivere katarine sam uspela da skupim veoma tesko 

Kao da je neko stavio blokadu i na tu cinjenicu da se tesko doalazi do Muzike
cuvene Olivere Katarine



Ceo zivot usporavana al nisu mogli da je uspure nikad kvalitet ostaje kvalitet za
sva vremena
Olivera Katarina je zauvek za sve generacije ostavila zauvek neizbrsiv
\Trag na Srpsko Muzickoj Jugoslovenskoj Filmskoj Muzickoj Sceni
To je tako kako je niko nema prava da spori tu cinjeniciu




Svojim glasom stasom pesmama i glumackim umecem Olivera Katarina Osvajala je
Publiku Sirom Srbije Nekadasnje Jugoslavije Srce obozavalaca lika i dela Oivere Katarine





Lik i delo Olivere Katarine zauvek je ispisano u Istoriji Zlatnim slovima u Istoriji

Srpske muzicke filmske scene zauvek za sva vremena



Olivera katarina igrala je u puno domacu i strani filmova

Snimala je ploce za poznate izdavacke kuce saradjivala sa sveckim rediteljima drzala koncerte sirom
sveta. Prva umetnica koja je krenula sa soy Programima Orginalnim u Srbiji i Jugoslaviji 
Prva koja je pevala u Pariskoj Olimpijim, Ti me Ostavila neizbrsv trag. Ispisujuci Istoriju Filmske Muzicke Scene



OLIVERA KATARINA DIVA ZAUVEK ZA SVA VREMENA


Nekoliko reci o Liku i delu Velike Cuvene Dive umetnice Olivere Katarine






Olivera Katarina


Biografija

Studirala je na Akademiji za pozorište, film, radio i televiziju. Svoju pozorišnu karijeru kao student počela je glavnom ulogom u Narodnom pozorištu u predstavi „Koštana“. Postaje supruga tadašnjeg pozorišnog kritičara Vuka Vuča.
Igrala je u desetak domaćih i isto toliko inostranih filmova. Za film Goja nagrađena je na filmskim festivalima u Moskvi i Veneciji, a njena najpoznatija uloga je u filmu Skupljači perja (1967) Aleksandra Saše Petrovića, koji je nagrađen na filmskom festivalu u Kanu. Ovaj festival je zatvorila koncertom gde su pored nje pevale i Nana Muskuri i Dajan Vorvik.
Glumila je u filmovima Puriše Đorđevića, Miće Popovića, Soje Jovanović, Đorđa Kadijevića... Kod inostranih režisera igrala je u filmovima Đanfranka Parolinija, Alberta Latuade, Majkla Armstronga, Konrada Vulfa...
Kao interpretator izvornih narodnih pesama i ciganskih romansi održala je više od stotinu koncerata širom sveta, snimila je singl i LP ploče sa srpskom, ciganskom, grčkom, indonežanskom i crnačkom muzikom. Pevala je kompozicije Enia Morikonea, Šarla Demona, Doma Suzukija, Mikisa Teodorakisa, Kornelija Kovača... U čuvenoj francuskoj „Olimpiji“ održala je 72 uzastopna koncerta kojima su prisustvovale sve vodeće francuske zvezde filma i muzike toga vremena.
Olivera Katarina je ostala zapamćena i kao „jedina žena pred kojom je klečao Salvador Dali“ nakon njenog koncerta u Parizu, budući da je bio oduševljen njenom lepotom i glasom.
Nezaboravni su njeni snimci izvornih narodnih pesama: „Alaj mi je večeras po volji“, „A što ti je mila kćeri“, „Đelem, đelem“, „Verka kaluđerka“, „Niška banja“, „Crvena jabuka“, „Evo banke, cigane moj“... Pevala je šansone i pop muziku: „U ime ljubavi“, „Ljubav (sedim u jednom pariskom lokalu)“, „Pričaj mi o ljubavi“, „Budi moj“, „Nikad ne zaboravi dane naše ljubavi“, „Nije to, ljudi, istina“, „Šošana“...
Autor je zbirke pesama Beli badnjaci i zastupljena je u Antologiji pesama o Kosovu. Napisala je memoarsku prozu pod nazivom Aristokratsko stopalo.
Iz braka sa Miladinom Šakićem ima sina Maneta koji je slikar i nekoliko godina je živeo u Madridu, a danas živi i radi u Beogradu


Filmografija

Filmografija glumca Olivera Katarina
God.NazivUloga
1964.Dobra kob
1964.Put oko svetaNazlija
1966.Ponedjeljak ili utorak
1966.VojnikMilanka
1966.RojLjubica
1966.Kommissar X - Jagd auf UnbekanntBobo
1966.SanDevojka
1967.Skupljači perjaLence
1968.Planina gneva
1968.Ima ljubavi, nema ljubavi
1968.Uzrok smrti ne pominjatiMarija
1969.Fräulein Doktor
1970.Hexen bis aufs Blut gequältVanesa Benedikt
1970.Ann och Eve - de erotiskaPlesačica u noćnom klubu
1971.Ein Großer graublauer VogelDiana
1971.GojaVojvotkinja od Albe
1973.Devičanska svirka (TV)Sibila
1974.Polenov prah
1974.Derviš i smrtKadinica
1974.PartizaniMila
1974.Crveni udarAna
2008.Čarlston za OgnjenkuVelika Boginja


Televizija






  1. Belo u belom (1964)
  2. One i on (1964)
  3. Akcija inspektora Rukavine (1965)
  4. Partizani (1974)
  5. Sedam plus sedam (1978)
  6. Zarudela zora na Moravi (1979)
  7. Jelena Gavanski (1982)
  8. Urime, Urime (1982)
  9. Vuk Karadžić (1987)










Singl albumi

  1. 1966 - Nije to, ljudi, istina/Šošana/Ajde da igramo/Ne dam, ne dam (PGP RTB)
  2. 1967 - Ja ništa ne znam/Bosonoga Sendi (Marioneta)/Moj je ceo svet (Uno Tranquillo)/Tema iz filma „Jedan čovek, jedna žena“(PGP RTB)
  3. 1967 - Neću tebe (Doksa to teo)/Suliram/Svu noć je padao sneg/Jer ljubav to je miris belog cveća (PGP RTB)
  4. 1967 - Đelem, đelem/Rino/Trajo, trajo/Bida/Niška Banja/Čerde Mile (Supraphon Prag)
  5. 1968 - Balade (PGP RTB)
  6. 1969 - Poigraj, poigraj, devojče (Evrovizija 1969) (PGP RTB)
  7. 1969 - Himna čoveku (PGP RTB)
  8. 1969 - Šu, šu/Tula/Baš sam srećna ja (La felicidad)/Eri (Irene Erini) (PGP RTB)
  9. 1969 - Ža, ža/Lidu, lidu/Verka kaluđerka/Kaljina, maljina (PGP RTB)
  10. 1971 - To je naše more, to su naše gore... (Jugoton)
  11. 1971 - Vatra/Ljubav (PGP RTB)
  12. 1971 - Budi moj/Imam nešto da ti dam (PGP RTB)
  13. 1971 - Tam deka ima/Dimitrijo (PGP RTB)
  14. 1972 - Treperi jedno veče/Htela bih da znam (PGP RTB)
  15. 1973 - Wakamono ha kaeranakatta/Koi ha... (Amon)
  16. 1973 - Alba/Plovi lađa Dunavom (PGP RTB)
  17. 1974 - Ne dodiruj moje lice/Ne reci nikom (PGP RTB)
  18. 1974 - Pričaj mi o ljubavi/Pada noć (PGP RTB)
  19. 1975 - Alaj mi je večeras po volji/Kamerav/Čep, čep u slavinu/Verka kaluđerka (PGP RTB)
  20. 1975 - Žena/Sada i nikada više (PGP RTB)
  21. 1976 - Sanjam/Bilo je tako lepo sve (PGP RTB)
  22. 1977 - Crvena jabuka/Sijerinska banja (PGP RTB)
  23. 1978 - Nikad ne zaboravi dane naše ljubavi/Slatke male laži (PGP RTB







LP albumi

  1. 1974 - Olivera Katarina (PGP RTB)
  2. 1974 - Alaj mi je večeras po volji (TV šou)(PGP RTB)
  3. 1976 - O. K. (U ime ljubavi)(PGP RTB)
  4. 1977 - Ciganske pesme (PGP RTB)
  5. 1979 - Osvetnica (PGP RTB)
  6. 1980 - Zarudela zora na Moravi (PGP RTB)
  7. 1982 - Idu momci u vojnike (PGP RTB)
  8. 1984 - Retka zverka (PGP RTB)
  9. 1999 - Alaj mi je večeras po volji - Najlepše pesme (PGP RTS)
  10. 1999 - Romanija/Pleme moje... (Renome)
  11. 2009 - Tajna (trostruki album sa zabavnim, ciganskim i srpskim narodnim pesmama) (PGP RTS)











Pesme Video snimci  Olivere Katarina Put kroz Vremeplov


Olivera Katarina - Niška banja 





Olivera Katarina - Đelem, đelem










Olivera Vuco Katarina -Ja ga majko ludo volim 



Olivera Katarina - Su, Su, Sumadijo




                               
  Olivera Katarina Kuna


Olivera Katarina Tam dika ima



Olivera Katarina   Treperi jedno vece

- Treperi jedno Vece -


Olivera Katarina - Alaj mi je veceras po volji



Olivera Katarina - Evo banke cigane moj



olivera katarina-sanjam te



Olivera Katarina - Hava Nagila



Olivera katarina cororo





Olivera Katarina - Slatke male lazi 



Olivera Katarina - Sedim U Jednom Pariskom



Dragan Stojnic i Olivera Katarina Vino i gitare




Olivera Katarina - Ja sam mlada zito zela



Olivera Katarina Nikad ne zaboravi dane naše ljubavi



Oliveri Katarini nagrada za životno delo



Olivera Katarina Mrcajevci, moje rodno selo



Olivera Katarina - 'Ajde Da igramo



Olivera Katarina - Ljubav




Olivera Katarina - PIA  (Pesma iz Filma ,,BOMBA U 10 i 10)



Olivera Katarina - Rino



SKUPLJACI PERJA 1967



Olivera Katarina Vuco

Olivera Vuco - Moj je ceo svet



Olivera Katarina - Sou Program 1971



Olivera Katarina - Budim se




Olivera Katarina - Htela bih da znam



Olivera Katarina Vuco - Lidu Lidu



Olivera Katarina - Milorade bekrijo -





SPOT - Olivera Katarina - Mladost Se Nije Vratila
 (JAPAN-FESTIVAL 1973



Olivera Katarina u Filmu POSLEDNJI OBRACUN 1968 - Engleska Pesma - Ennio Moricone


Olivera Katarina - vatra



Olivera Katarina Prica Svoju zivotnu pricu u Radio

Emisiji Raskrsce



Ako dosad niste uradili obavezno
 vam preporucujem,
Da procitate zivotnu pricu
Olevere Katarine
Opusanu u knjizi Aristokracko Stopalo









Prestavljam vam diskografiju Kolekciju Pesama
Olivere Katarine
Nadam se da sa vam ubedila da preuzmete
Celu kolekciju pesama ,
Puno je razloga da jih imate u svojoj arhivi.
Nastavljamo put kroz vremeplov



Olivera Katarina -Diskografija Kolekcija  MP3 Download Kraljica Srpske Muzicke Filmske scene + omoti ploca put kroz Vremeplov+Video
Diskografiju pesama mozete preuzeti sa aktivni linkova


Olivera Katarina 1967-1 - Djelem,djelem Singl





a01 - Olivera Vuco  - Djelem,djelem
a02 - Olivera Vuco  - Rino
a03 - Olivera Vuco  - Trajo - Trajo
b01 - Olivera Vuco  - Bida
b02 - Olivera Vuco  - Niska banja

b03 - Olivera Vuco  - Cerda mile


Link

http://www.mediafire.com/download/q72x4lx0d9pnuza/
Olivera_Katarina_1967-1_-_Djelem,djelem_Singl.rar

Olivera Katarina 1967-2 - Necu tebe Singl





a01 - Olivera Vuco - Necu tebe
a02 - Olivera Vuco - Suliram
b01 - Olivera Vuco - Svu noc je padao sneg

b02 - Olivera Vuco - Jer ljubav to je miris belog cveca

Link
http://www.mediafire.com/download
/cajz2z8lz7lqcbt/Olivera_Katarina_1967-2_-_
Necu_tebe_Singl.rar





Olivera Katarina 1967-3 - Nije to ljudi istina Singl







a01 - Olivera Vuco - Nije to, ljudi istina
a02 - Olivera Vuco - Shoshana
b01 - Olivera Vuco - 'Ajde da igramo
b02 - Olivera Vuco - Ne dam, ne dam


Link

http://www.mediafire.com/download/
dnf33p8o1igbu6o/Olivera_Katarina_1967-3_-
_Nije_to_ljudi_istina_Singl.rar


Olivera Katarina 1967-4 - Ja nista ne znam Singl



a01 - Olivera Katarina - Ja nista ne znam
a02 - Olivera Katarina - Bosonoga Sendi (Marioneta)
b01 - Olivera Katarina - Moj je ceo svet
b02 - Olivera Katarina - Tema iz filma Jedan covek

,jedna zena


Link

http://www.mediafire.com/download/
q1e3ml7i24lzz9t/Olivera_Katarina_1967-4_-
_Ja_nista_ne_znam_Singl.rar



Olivera Katarina 1967-5 - Su..su Singl







a01 - Olivera Vuco - Su..su

a02 - Olivera Vuco - Tula


b01 - Olivera Vuco - Bas sam srecna ja


b02 - Olivera Vuco - Eri




Link


http://www.mediafire.com/download/

6bqi5ccjzp1s8js/Olivera_Katarina_1967-5_-_

Su..su_Singl.rar




Olivera Katarina 1968 - Balade Singl






01.Olivera Katarina - My Lai Massacre

(Balada o Vijetnamu

02.Olivera Katarina - Balada o ženi

03.Olivera Katarina - Balada o ruzama

04.Olivera Katarina - Macija Balada


Link

http://www.mediafire.com/download/


 o1zrosw2cgc8o8q/Olivera_Katarina_1968_-_

    Balade_Singl.rar







Olivera Katarina 1969-1 - Za Za Singl



a01 - Olivera Vuco - Za-Za

a02 - Olivera Vuco - Lidu, Lidu


b01 - Olivera Vuco - Verka Kaludjerka


b02 - Olivera Vuco - Kaljina, Maljina

Link


http://www.mediafire.com/download/


306zrik9ahqb359/Olivera_Katarina_1969-1_


-_Za_Za_Singl.rar




Olivera Katarina 1969-2 - Evrovizija


Olivera Katarina - Poigraj Poigraj Devojce





Olivera Katarina - Poigraj Poigraj Devojce



Link

http://www.mediafire.com/download/

c8z8p5z3j8f5zyw/Olivera_Katarina_1969-2_


-_Evrovizija.rar





Olivera Katarina 1969-3 - Himna coveku-


Mujo kuje Singl






a01 - Olivera Vuco - Himna coveku

b01 - Safet Isovic - Mujo kuje


Link


http://www.mediafire.com/download/


yq0cm5yryizvo6s/Olivera_Katarina_1969-3

_-_Himna_coveku-Mujo_kuje_Singl.rar



Olivera Katarina 1971-1 - Tam deka ima Singl







01.Olivera Katarina - Tam deka ima

02.Olivera Katarina - Dimitrio Sine Mitre




Link


http://www.mediafire.com/download/v952u4tdbmvi9ag

/Olivera_Katarina_1971-1_-_Tam_deka_ima_Singl.rar






Olivera Katarina 1971-2 - Vatra Singl







a01 - Olivera Katarina & Korni Grupa - Vatra

b01 - Olivera Katarina & Korni Grupa - Ljubav



Link



http://www.mediafire.com/download

/c54p6bs0m5v11hn/Olivera_Katarina_1971-2_-

_Vatra_Singl.rar



Olivera Katarina 1971-3 - Budi moj Singl






a01 - Olivera Katarina - Budi mo
j
b01 - Olivera Katarina - Imam nesto da ti dam


Link

http://www.mediafire.com/download/yrz1lcfbz64h7ty

/Olivera_Katarina_1971-3_-_Budi_moj_Singl.rar



Olivera Katarina 1972 - Treperi jedno vece Singl





a01 - Olivera Katarina - Htela bih da znam

b01 - Olivera Katarina - Treperi jedno vece


Link


http://www.mediafire.com/download

/6g4p8r72f4e9q44/Olivera_Katarina_1972_-

_Treperi_jedno_vece_Singl.rar


Olivera Katarina 1973-1 - Alba Singl





01.Olivera Katarina -  Alba

02.Olivera Katarina - Plovi lada Dunavom


Link

http://www.mediafire.com/download/

68n9aud75v7uoey/Olivera_Katarina_1973-

1_-_Alba_Singl.rar




Olivera Katarina 1973-2 - Wakamono
ha kaeranakatta Japanski singl





a01 - Olivera Katarina - Wakamono ha kaeranakatta

b01 - Olivera Katarina - Koi ha.. (Love Is)


Link


http://www.mediafire.com/download/

klvi4ghubtvkg7i/Olivera_Katarina_1973-2_-

_Wakamono_ha_kaeranakatta_Japanski_singl.rar



Olivera Katarina 1974 -

 Alaj mi je veceras po volji Album








a01 - Olivera Katarina - Alaj mi je veceras po volji

a02 - Olivera Katarina - Ajde,dragi,zvezde da brojimo

a03 - Olivera Katarina - Pogledaj,de,mala moja

a04 - Olivera Katarina - Valjevska podvala

 (instrumentalno)

a05 - Olivera Katarina - Oj,devojko,devojcice

a06 - Olivera Katarina - Ej,vi magle...

a07 - Olivera Katarina - A sto ti je,mila kceri

b01 - Olivera Katarina - Evo banke,cigane moj

b02 - Olivera Katarina - Djelem,djelem

b03 - Olivera Katarina - Verka Kaludjerka

b04 - Olivera Katarina - Cep,cep u slavinu

b05 - Olivera Katarina - Zdravica

b06 - Olivera Katarina - Kamerav,kamerav

b07 - Olivera Katarina - Djelem,djelem

(instrumentalno)



Link


http://www.mediafire.com/download/

g2rx5o3sgdoldl5/Olivera_Katarina_1974_-

_Alaj_mi_je_veceras_po_volji_Album.rar





Olivera Katarina 1974 - Ne dodiruj moje lice Singl






a01 - Olivera Katarina - Ne dodiruj moje lice

b01 - Olivera Katarina - Ne reci nikom


Link


http://www.mediafire.com/download/

mecftqf1mv7zr9y/Olivera_Katarina_1974_-

_Ne_dodiruj_moje_lice_Singl.rar




Olivera Katarina 1974 - Olivera Katarina Album





a01 - Olivera Katarina - Vatra


a02 - Olivera Katarina - Ljubav


a03 - Olivera Katarina - Jer ljubav to je


miris belog cveca

a04 - Olivera Katarina - Budi mo

j
a05 - Olivera Katarina - Treperi jedno vece


a06 - Olivera Katarina - Balada o zeni


b01 - Olivera Katarina - Necu tebe


b02 - Olivera Katarina - Suliram


b03 - Olivera Katarina - Alba


b04 - Olivera Katarina - Plovi ladja Dunavom


b05 - Olivera Katarina - Htela bih da znam


b06 - Olivera Katarina - Su...su...




Link


http://www.mediafire.com/download

/9lwhkzxfirlr1d0/Olivera_Katarina_1974_-

_Olivera_Katarina_Album.rar





Olivera Katarina 1974-1 - Pricaj mi o ljubavi Singl






a01 - Olivera Katarina - Pricaj mi o ljubavi


b01 - Olivera Katarina - Pada noc




Link


http://www.mediafire.com/download/mbu

52gd76k572am/Olivera_Katarina_1974-1_-_

Pricaj_mi_o_ljubavi_Singl.rar









Olivera Katarina 1975-1 - Alaj mi je veceras 

po volji Singl









a01 - Olivera Katarina - Alaj mi je veceras po volji


a02 - Olivera Katarina - Kamerav, Kamerav


b01 - Olivera Katarina - Cep, cep u slavinu


b02 - Olivera Katarina - Verka Kaludjerka



Link


http://www.mediafire.com/download/

al6y0czdygjvahh/Olivera_Katarina_1975-1_-

_Alaj_mi_je_veceras_po_volji_Singl.rar





Olivera Katarina 1975-2 - Ja sam samo zena Singl





01.Olivera Katarina - Ja sam samo žena

02.Olivera Katarina - Sada i nikada vise




Link



http://www.mediafire.com/download

/hggdgsdc6wkpwnw/Olivera_Katarina_1975-2_-

_Ja_sam_samo_zena_Singl.rar




Olivera Katarina 1976 - O.K Album








01.Olivera Katarina - U ime ljubavi 

(An imoun ploussios)

02.Olivera Katarina - Opa Opa Uz Buzuki

03. Olivera Katarina - Sanjam

04.Olivera Katarina - Moje srce probudi

05.Olivera Katarina - Ostavila sam dragog iz inata

06.Olivera Katarina - Bajalice

07.Olivera Katarina - Mara Resavkinja

08.Olivera Katarina - Skriveni pogled

09.Olivera Katarina - Titino (1976
)



Link


http://www.mediafire.com/download/

zpncya4suacavu3/Olivera_Katarina_1976_

-_O.K_Album.rar





Olivera Katarina 1976 - Sanjam Singl





a01 - Olivera Katarina - Sanjam

b01 - Olivera Katarina - Bilo je tako lepo sve



Link


http://www.mediafire.com/download/

1s6nfbvlaeii3cd/Olivera_Katarina_1976_

-_Sanjam_Singl.rar









01.Olivera Katarina - Kuna


02.Olivera Katarina - Djelem Djelem


03.Olivera Katarina -  Beslo Rako (Sedi Raka)


04.Olivera Katarina - Verka Kaludjerka


05.Olivera Katarina - Cororo


06.Olivera Katarina - Maruska


07.Olivera Katarina - Sijerinska Banja


08.Olivera Katarina  - Sarra si hora



Link


http://www.mediafire.com/download

/211bgyu445xsdgu/Olivera_Katarina_1977_-

_Ciganske_pesme_Album.rar



Olivera Katarina 1977 - Crvena jabuka Singl







01.Olivera Katarina - Crvena Jabuka

02.Olivera Katarina - Sijerinska Banja


Link


http://www.mediafire.com/download/

lf06utzecsz12om/Olivera_Katarina_1977_

-_Crvena_jabuka_Singl.rar






Olivera Katarina 1978 - Nikad nezaboravi 

dane nase Singl







01.Olivera Katarina - Nikad ne zaboravi


 dane nase ljubavi

02.Olivera Katarina - Slatke mali lazi



Link


http://www.mediafire.com/download/

o7fncxh2f6r14f2/Olivera_Katarina_1978_-

_Nikad_nezaboravi_dane_nase_Singl.rar




Olivera Katarina 1979 - Osvetnica Album






01.Olivera Katarina - Osvetnica

02.Olivera Katarina - Ljubav je moja tekla

03.Olivera Katarina - Igracka

04.Olivera Katarina - Letnja avantura

05.Olivera Katarina - Miris tvoga tela

06.Olivera Katarina - Kisa ti i ja

07.Olivera Katarina - Samocu malo snevati

08.Olivera Katarina - Dozivam te


                                                                                                        
Link


http://www.mediafire.com/download/

mwl3pxwn23bxe9q/Olivera_Katarina_

1979_-_Osvetnica_Album.rar



Olivera Katarina 1980 - 

Zarudela zora na moravi Album








01.Olivera Katarina - Nemoj Mile na mene da se srdis

02.Olivera Katarina - Obesi venac o drenac

03.Olivera Katarina - Zarudela zora na moravi

04.Olivera Katarina - Mrčajevci moje rodno selo

05.Olivera Katarina - Ja sam mlada zito zela

06.Olivera Katarina - Nevena

07.Olivera Katarina - Mileva

08.Olivera Katarina - Ti si moje janje




Link

http://www.mediafire.com/download/

fpb97c77c2qx96s/Olivera_Katarina_1980_-

_Zarudela_zora_na_moravi_Album.rar



Olivera Katarina 1982 - Idu momci u vojnike Album







a01 - Olivera Katarina - Idu momci u vojnike

a02 - Olivera Katarina - Ti si moja sudbina

a03 - Olivera Katarina - Dani mog detinjstva

a04 - Olivera Katarina - Olivera, Olivera

a05 - Olivera Katarina - Jecam zela

b01 - Olivera Katarina - Otici  cu u perjare

b02 - Olivera Katarina - Hej, Omere

b03 - Olivera Katarina - Hoce mi se, hoce

b04 - Olivera Katarina - Kada volim, ludo volim

b05 - Olivera Katarina - Ja verujem u ljubav




Link


http://www.mediafire.com/download/

bz4ldue7hrxkrz1/Olivera_Katarina_1982_-

_Idu_momci_u_vojnike_Album.rar



Olivera Katarina 1984 - Retka zverka Album






01.Olivera Katarina - Korak po duši

02.Olivera Katarina - Cocek cocek

03.Olivera Katarina - Svetica

04.Olivera Katarina - Zasto snove nisam poslusala

05.Olivera Katarina - Budim se

06.Olivera Katarina - Era sumadinac

07.Olivera Katarina - Grli me ljubi me

08.Olivera Katarina - Retka zverka




Link



http://www.mediafire.com/download/

5nuyhnqsddm1xq1/Olivera_Katarina_1984_-

_Retka_zverka_Album.rar



Olivera Katarina 1986 - Dzemo Singl








Mona Liza & Olivera Katarina - Dzemo

Olivera Katarina - Prica o vuku i ovci


Link

http://www.mediafire.com/download/
z9zc7o7soinyqt1/Olivera_Katarina_1986_-_
Dzemo_Singl.rar


Olivera Katarina 1999 - Najlepse pesme Album





01 - Olivera Katarina - Alaj Mi Je Veceras Po Volji
02 - Olivera Katarina - Dimitrijo
03 - Olivera Katarina - A Sto Ti Je Mila Kceri
04 - Olivera Katarina - Jecam Znjela
05 - Olivera Katarina - Nemoj Mile, Na Me Da Se Srdis
06 - Olivera Katarina - Obesi Venac O Drenac
07 - Olivera Katarina - Djelem Djelem
08 - Olivera Katarina - Cororo
09 - Olivera Katarina - Verka Kaludjerka
10 - Olivera Katarina - Maruska
11 - Olivera Katarina - Kuna
12 - Olivera Katarina - Crvena Jabuka

13 - Olivera Katarina - Su Su
14 - Olivera Katarina - Necu Tebe
15 - Olivera Katarina - U Ime Ljubavi
16 - Olivera Katarina - Opa Opa Uz Buzuki
17 - Olivera Katarina - Budi Moj
18 - Olivera Katarina - Ljubav
19 - Olivera Katarina - Nikad Ne Zaborav

i Dane Nase Ljubavi



Link

http://www.mediafire.com/download/
hjujwvxbedt9b5b/Olivera_Katarina_1999_-_Najlepse_pesme_Album.rar




Olivera Katarina 1999 - Romanijo








01.Olivera Katarina - Romanijo

02.Olivera Katarina - Pleme moje

03.Olivera Katarina - Mara Resavkinja

04.Olivera Katarina - Mrcajevci Moje Rodno Selo

05.Olivera Katarina - Molitva (na ruskom jeziku)

06.Olivera Katarina - Sivi Sokole

07.Olivera Katarina - Mahni Mi Sa Neba

08.Olivera Katarina - Drino Vodo

09.Olivera Katarina - Oj, Lazare

10.Olivera Katarina - Za Krst


Link

http://www.mediafire.com/download
/w44j5met4pv81ip/Olivera_Katarina_1999_
-_Romanijo.rar


Olivera Katarina 2008 - 

Alaj mi je veceras po volji









01 - Olivera Katarina - Alaj Mi Je Veceras Po Volji

02 - Olivera Katarina - Dimitrijo

03 - Olivera Katarina - A Sto Ti Je Mila Kceri

04 - Olivera Katarina - Jecam Znjela

05 - Olivera Katarina - 

Nemoj Mile, Na Me Da Se Srdis

06 - Olivera Katarina - Obesi Venac O Drenac

07 - Olivera Katarina - Djelem Djelem

08 - Olivera Katarina - Cororo

09 - Olivera Katarina - Verka Kaludjerka

10 - Olivera Katarina - Maruska

11 - Olivera Katarina - Kuna

12 - Olivera Katarina - Crvena Jabuka

13 - Olivera Katarina - Su Su

14 - Olivera Katarina - Necu Tebe

15 - Olivera Katarina - U Ime Ljubavi

16 - Olivera Katarina - Opa Opa Uz Buzuki

17 - Olivera Katarina - Budi Moj

18 - Olivera Katarina - Ljubav

19 - Olivera Katarina - 

Nikad Ne Zaboravi Dane Nase Ljubavi

Link


http://www.mediafire.com/download
/igcj3yz4wn2fo7o/Olivera_Katarina_2008_-_Alaj_mi_je_veceras_po_volji_.rar


Olivera Katarina 2008 - CD 1 (Zabavna)







01. Ljubav (Sedim u jednom Pariskom lokalu)

02. Su su

03. Pricaj mi o ljubavi

04. Suliram

05. Budi moj

06. Necu tebe

07. Sanjam

08. Sosana

09. Alba

10. Treperi jedno vece

11. Opa, opa uz buzuki

12. U ime ljubavi (An imoun ploussios)

13. Mahni mi sa neba

14. Vatra

15. Jer ljubav, to je miris belog cveca

16. Wakamono ka kaeranakatta

17. Ja sam samo zena

18. Molitva (na ruskom jeziku)

19. Non, rien de rien

20. Nikad ne zaboravi dane nase ljubavi




Link


http://www.mediafire.com/download/

8ia8pn8kl3xl2dt/Olivera_Katarina_2008_-

_CD_1_(Zabavna).rar

Olivera Katarina 2008 - CD 2 (Narodna)








01. Alaj mi je veceras po volji

02. Niska Banja

03. Jecam zela

04. Mrcajevci, moje rodno selo

05. Pogledaj, de, mala moja

06. Cep cep u slavinu

07. Dimitrijo

08. A sto ti je mila kceri

09. Ej, vi magle

10. Nevena

11. Obesi venac o drenac

12. Zarudela zora na Moravi

13. Oj, Lazare

14. Idu momci u vojnike

15. Ajde, dragi, zvezde da brojimo

16. Ti si moje janje

17. Cocek, cocek

18. Ja sam mlada zito zela

19. Mara Resavkinja

20. Olivera Katarina - Sto Morava mutna tece



Link


Kod: http://www.mediafire.com/download/tzxq7

ms0qhl7ilx/Olivera_Katarina_2008_

-_CD_2_(Narodna).rar


Olivera Katarina 2008 - CD 3 (Romska)












01. Djelem

02. Maruska

03. Verka kaludjerka

04. Cororo (Siroce)

05. Kamerav, kamerav

06. Evo banke, Cigane moj

07. Crvena jabuka (Ruska Ciganska pesma)

08. Rino (Narodna Ciganska pesma)

09. Cerda Mile

10. Bida (Narodna Ciganska pesma)

11. Beslo Rako (Sedi Raka)

12. Trajo, trajo

13. Kuna (Ljuljaska)

14. Djelem, djelem (Idem, idem)

15. Sijerinska Banja

16. Za-za

17. Kaljina Maljina

18. Lidu, lidu




Link




http://www.mediafire.com/download/l8

y1j3ev88eq2qm/Olivera_Katarina_2008_

-_CD_3_(Romska).rar


Olivera Katarina 2014 - Zlatna Kolekcija







01.Olivera Katarina - Alaj Mi Je Veceras Po Volji

02.Olivera Katarina - Evo Banke, Cigane Moj

03.Olivera Katarina - Cep Cep U Slavinu

04.Olivera Katarina - Verka Kaludjerka

05.Olivera Katarina - Niska Banja

06.Olivera Katarina - Maruska
07.Olivera Katarina - Opa, Opa Uz Buzuki

08.Olivera Katarina - Crvena Jabuka

09.Olivera Katarina - Cocek, Cocek

10.Olivera Katarina - Ja Sam Mlada Zito Zela

11.Olivera Katarina - Ajde, Dragi, Zvezde Da Brojimo

12.Olivera Katarina - Ljubav

13.Olivera Katarina - Sanjam

14.Olivera Katarina - Djelem

15.Olivera Katarina - Pogledaj, De, Mala Moja

16.Olivera Katarina - Su Su

17.Olivera Katarina - Idu Momci U Vojnike

18.Olivera Katarina - Nevena

19.Olivera Katarina - A Sto Ti Je Mila Kceri

20.Olivera Katarina - Dimitrijo

21.Olivera Katarina - Mara Resavkinja

22.Olivera Katarina - Zarudela Zora Na Moravi

23.Olivera Katarina - Vatra

24.Olivera Katarina - Ti Si Moje Janje




Link


http://www.mediafire.com/download/

rhnbes1x3d325ce/Olivera_Katarina_2014

_-_Zlatna_Kolekcija.rar




Olivera Katarina nerasporedjeno












Olivera Katarina - A sto ti je mila kceri

Olivera Katarina - Androvera

Olivera Katarina - Budi Mi Dobar

Olivera Katarina - Ciganka sam mala

Olivera Katarina - Dimitrijo

Olivera Katarina - Evo Banke Cigane Moj

Olivera Katarina - Ja te sanjam

Olivera Katarina - Kani suzo

Olivera Katarina - Maruska

Olivera Katarina - Ne Trazi Djavola

Olivera Katarina - Necu tebe

Olivera Katarina - Nije to ljudi istina

Olivera Katarina - Niska Banja

Olivera Katarina - Oj, Lazare

Olivera Katarina - Olivera Olivera

Olivera Katarina - Pricaj Mi O Ljubavi

Olivera Katarina - Svaleri

Olivera Katarina - Tamo daleko

Olivera Katarina - Ti Mene Ne Volis

Olivera Katarina - Ti Si Moja Sudbina

Olivera Katarina - Titino

Olivera Katarina - U ime ljubavi

Olivera Katarina - Za Krst

Olivera Katarina

Olivera-Katarina-1-1


Link



http://www.mediafire.com/download/

atr8d64imls7m9j/Olivera_Katarina_

nerasporedjeno.rar



Uzivajte u divnim pesmama koje Olivera 
Katarina peva za vas
Zaplovite kroz muziku put kroz vremeplov











kuna - Olivera Katarina 

kuna - Olivera Katarina 

kuna - Olivera Katarina 



Коментари

  1. Анониманаприл 25, 2017

    woow,dugo vremena vec trazim ovo i konacno sada :)
    hvala i svako dobro

    P.S.nisam uspeo da skinem dva albuma,nemam pojma zasto:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Npisite koju su albumi u pitanju ,,Verovatmo da su istekli linkovi ..Zamenice mo,,Pozdrav svako dobro

      Избриши
  2. Анониманаприл 14, 2018

    Draga Neno - Hvala Vam na muzici Olivere Katarine koju delite sa nama !
    Njene pesme mi puno znače. Svako dobro!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka