Svadbeni marš (1995) Film Downald Domaci Film Online

Svadbeni marš (1995) Film  Downald  Domaci Film Online

Trazila sam nesto drugacije lagano sto ce da mi skrene misli, 
Naisla sam na ovaj lagan film. Koji ce vam osveziti dan i popraviti raspolozenje,\
Skrenuti misli, Pun raznih komicni scena iz zivota.
Ovaj film prica o tome koliko je malo coveku potrebno da bude srecan,\
Dokaz da se neke stvari od zivota dese sasvim slucajno, Nemaste se tako prosto da nemozemo da ji
Kontrolisemo. Nakraju se zavrse lepo,
To je ova prica Svadbeni Mars, O Svim lepim trenucima ,
Sigueno ce vam dopasti film Osveziti dan, 
U njemu igrapuno nasi poznati Glumaca pa ga sa tim cini jos lepsi.
Svadbeni mars. Prica o Ljubavi svadbi beloj vencanici o kojoj svi sanjamo.,
Tu je i sreca roditelja Kao i dogadjiji one lepe strane zivota koje donosi svadba taj ludi kamen.
Zato vam preporucejem da Pogledate ovaj film Svadbeni Mars,
Jos jedan film iz moje kolekcije ko ji me bas oraspolozio i na neki nacimn ulepsao dan,
Gledala sam ga kad sam bila depresivna i za tren sam uspela da pobegnem od surove realnosti.
Uradite to i vi zato vam preporucujem da pogledate ovaj film Svadbeni Mars,







Opis Filma


U porodici pukovnika Mitrovića sve tri kćerke su 


stasale za udaju, ali imaju problema u nalaženju 

muževa. Led probija najmlađa kćer udajući se za 

mladog asistenta. Niko i ne sluti da će to venčanje 

pokrenuti lanac događaja koji će udomiti i druge dve 

kćerke.






Uloge i Glumci


GlumacUloga
Velimir Bata ŽivojinovićPukovnik Sava Mitrović
Ružica SokićRozalija Mitrović
Vera DedovićSvetlana „Ceca“ Mitrović
Jelena IvaniševićKosa Mitrović
Branka PujićJelena Mitrović
Dragan VujićJovan
Dragan JovanovićLeonardo od Vinče
Miodrag Mića MilovanovJanko, Savin prijatelj
Ljubica KovićTetka Lila
Tatjana LukjanovaTetka Mara
Lepomir IvkovićKapetan Ljuba Milić
Dušan TadićSavin prijatelj
Predrag MilinkovićFotograf
Nenad CiganovićProfesor fakulteta
Katarina VićentijevićMajka sa bebom 1
Aneta TomaševićMajka sa bebom 2



Film Online Mozete Pogledati Ovde







Film Mozete  Preuzeti sa   Linka







Svadbeni marš (1995) Film  Downald Link
           Link         Svadbeni marš (1995) Film


Mislim da sam vam dala puno razloga da  gledate film
Sigurno ce vam se dopasti 
Osveziti vas dan 
Obavezno Pogledati
Svadbeni Mars Film Koji je snimljen 1995 Godine,
Uzivajte.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka