Albert Espinosa - Ako mi kaZeš dođi, ostavicu sve...samo mi kazi da dođem PDF KNjIGA DOWNLOAD

Albert Espinosa - Ako mi kazes dođi, ostavicu sve...samo mi kazi da dođem  PDF KNjIGA  DOWNLOAD


Резултат слика за Albert Espinosa - Ako mi kažeš dođi, ostaviću sve...samo mi kaži da dođem



Ako volite Romaticne knjige onda je ovo prava stvar za vas, Ova knjiga je puna neizvosni puna 
neobicni likova dogadjaja .
Ova knjiga govori o ljudima iskusenjima kao i to sta su sve ljudi spremni da urade za ljubav,
Bliznji jedni prema drugima,
Sigurna sam da ce te obozavatoi ovu knjigu jer ce vas odvesti u potpuno drugaciji svet,
Procitala sam je u jednom trenu jako mi se dopada sigurna sam da ce se dopasti i vama
Ova knjiga ce odgovoriti na mnoga pitanja, Sigurno ce  baciti u razmisljanje  osecanjima i Ljudima.
Ova knjiga je jako dirljiva osecajna udara u svaku emociju coveka iz zivota, U isto vreme vas moze nasmejati i rasplakati,



Opis



„Zar ne bi voleo da budes srećan u svim vidovima zivota...? Da ne moraš da prihvataš ono sto ti ne odgovara...? Da osecaš da ti upravljas svojim zivotom umesto da se samo vozikas prikacen u nekom tamo vagonu 23...?
          Nišsa ne odgovorih... Na kraju me pogleda i postavi mi tri pitanja koja sam celog zivota priželjkivao da mi neko postavi: 
          – Zeliš li ili ne zeliš da upravljas svojim zivotom? Zeliš li ili ne zeliš da budes gospodar svih svojih trenutaka? Zeliš li?
          I rekoh „da”, najglasnije i najsnaZnije „da” koje sam izgovorio za svojih Cetrdeset godina zivota.”

Dani se bavi pronalaženjem nestale dece. U trenutku kada se njegova devojka pakuje spremajuci se da ga napusti, on prima telefonski poziv od jednog oca koji ga, ocajan, moli za pomoc. Slučaj će ga odvesti na Kapri, mesto koje će mu probuditi sećanja na detinjstvo i na dve osobe koje su promenile tok njegovog odrastanja. Tražeći nestalog dečaka, pronaći će istinu da životni put vredan življenja ne 
obelezava samo ono što se nama sviđa već vera u sebe da cemo se izboriti sa svime što se na tom putu nađe, svidelo se to nama ili ne.


Albert Espinosa - Ako mi kaZeš dođi, ostavicu sve...samo mi kaži da dođem  PDF KNjIGA  DOWNLOAD


LINK ZA PREUZIMANjE DOWNLOAD  LINK

Link 




Nadam se da sam vam dala dovoljno razloga da procitae ovu divnu knjigu,
\Sta se sve desava moracete da otkrijete sami......

Uzivacete.........................................................Ps obavezno procitati




Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad