Branka Sovrlic - Spotovi - Najdraži Moj (VHS 1993) Video Downolad Online

Branka Sovrlic - Spotovi -     Najdraži Moj (VHS 1993) Video  Downolad Online 



Nastavljamo put kroz Vremeplov..
Vracamo se u davno 1993 Godinu .
U vreme kada su VHS kasete bile na vrhuncu svoje popularnosti.
Kada je muzika bila na vrhuncu umetnosti,
U period kada su pevaci znali da naprave pravi sou program..
Spotovi prava umetnost muzika za slusanje uzivanje..
DVD Nikad nece biti ono sto je bio Video Rekorder
Danasnja mizika nikada nece biti kao nekada sto je bila..
Kvalitet se izgubio u vremenu... SOY Programi su nestali prestali da postoje...

Zadovoljstvo mi je sto sa vama mogu da  podelim VHS Kasetu iz moje kolekcije
Branka Sovrlic   Najdraži Moj   izdate 1993   Godine sa  
Video spotovima ,,,

Taj period Branka Sovrlic je bila na vrhuncu svoje karijere.
To je vreme kada su nastali Brankini najveci Hitovi...Koji traju i trajace za sva vremena...



Branka Sovrlic - Spotovi -     Najdraži Moj (VHS 1993) Online Ovde mozete gledati 








Branka Sovrlić ‎– Najdraži Moj   (VHS 1993) 
PGP RTS ‎– 801105
VHS, Album, Compilation, Stereo, PAL
 Yugoslavia  1993  Folk, 



1 A Tebe Nema
2 Najdrazi Moj
3 Šiki, Siki Baba
4 Da, Da, Da
5 Lido, Lido, Lidija
6 Ne Mislim Na Sutra
7 Majko Moja
8 Zaklela Se Zemlja Raju
9 I Bez Tebe Ziveti Mogu
10 Cigani
11 Nit` Me Cekaj, Niti Mi Se Nadaj
12 Zar Poslednja Ja Da Saznam
13 O, Da !
14 Ispod Stola Ruke Dve
15 Zbogom











Branka Sovrlic - Spotovi -     Najdraži Moj (VHS 1993)   Downolad Link ovde mozete preuzeti


Downolad Link 

Branka Sovrlic - Spotovi - Najdraži Moj (VHS 1993) Downolad Online   
                  http://uptobox.com/aqk7uz7jhomr

Uzivajte zaplovite kroz vremeplov







Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad