Zemka Jasarevic - Dodji u svet moje maste - 1988 CEO ALBUM MP3 DOWNLOAD

Zemka Jasarevic - Dodji u svet moje maste -  1988 CEO ALBUM MP3  DOWNLOAD
.


A1 Dodji U Sve Moje Maste
A2 Bila Sam I Bicu Tvoja
A3 Pogledaj U Nebo
A4 Majka Zeni Sina
B1 Sapni Mi Da Me Volis
B2 Hajde Zapevajmo Sad
B3 Ko Ce Biti Moje Sutra
B4 Sedam Da Zivim Bez Dragana

OMOT





Zemka Jasarevic - Dodji u svet moje maste -  1988 CEO ALBUM Online









Zemka Jasarevic - Dodji u svet moje maste -  1988 CEO ALBUM MP3  DOWNLOAD LINK

https://uptobox.com/hbqtyinu7le0



Jos jedan u nizu neobicnih  albuma pevaca o kojima se danas nista nezna Zemka Jasarevic Dodji u svet moje maste album je   izdat 1988 godine Godine u Arazmanu covenog i zaboravljenog harmonikasa Pere Trpkovica njegovog orkestara
Album Zemke Jasarevic jedini album koji je ova pevacica snimila 
Album je dostigao tada u to vreme neverovatanu prodaju ova ploca je dosla do dijamackog tiraza ,,Sto je priznanje dokaza kvaliteta pesama ove pevacice..Da je  Zemka nastavila da se bavi muzikom dogurala bi sigurno daleko na muzickoj sceni ,,Posle ovog albuma se gubi svaki trag o njoj se danas nista nezna..
Zaplovite malo kroz vremeplov poslusajtre lepe pesme sa ploce 
Zemka Jasarevic - Dodji u svet moje maste 
Uzivajte u divnom zvuku..



Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad