Kate Furnivall - Ruska konkubina Audio knjiga Downald link za preuzimanje

Imam za vas pravu stvar koja ce vam se sigurno dopasti.
Ovaj roman Audio knjigu Kate Furnivall - Ruska konkubina 
Ja sam preslusala u jednom dahu.
Mogu da vam kazem da je knjiga odlicna toplo prepurucujem da je peslusate.procitate
Idialna je za beg od stvarnosti i za opustanje. 
Savrsena knjiga da se ubije dosada.
To je knjiga
Ruska konkubina je roman o ljubavi i gubitku, tajnama i lažima, opasnostima i kušnjama – roman kojim je Kate Furnivall osvojila čitatelje diljem svijeta.
Sigurna sam da ce vam se dopasti ova knjiga je pravi bes celer.
Koji ce vas ostaviti bez daha.
Uzivacete preslusavati knjigu u stalnom iscekivanju sta ce se sledece desiti i dogoditi.


Toplo preporucujem ovu knjigu. idealna za nedeljno popodne.
Meni je trebalo da   je preslusam. Uzivala sam dok sam je slusala. 
Sigurna sam da ce vam se dopasti.

Jedan Mali opis knjige cisto da zagolica vasu mastu. 
Da dobijete volju da je preslusate.

Junchow, Kina, 1928. godine
Bježeći pred vihorom crvene revolucije, prelijepa pijanistica Valentina Ivanova i njezina kći Lidija napuštaju Rusiju i utočište pronalaze u Kini. Godine provedene na rubu egzistencije na Valentini ostavljaju traga, ali Lidija se iz plahe djevojčice pretvara u divlju crvenokosu djevojku odlučnu da preživi. S ove ili one strane zakona.

Kad u mračnim uličicama starog Junchowa pokuša prodati ukradeni sat, Lidiju od sigurne smrti spašava mladi kineski komunist Chang An Lo, čime na sebe navlači bijes zloglasne kineske trijade – Crnih zmija. Od tada, za Changa i Djevojku - Lisicu sve je bijeg i borba. Boja kože, predrasude, kruta kolonijalna pravila, kineski trgovci opijuma i vojnici Kuomintanga, čini se da je sve protiv njih, a ljubav ih oboje čini samo ranjivijima.

No kineska poslovica kaže: kad nekoga spasiš iz vode, dužan si brinuti se za njega cijeli život. I Lidija i Chang An Lo po tom će pravilu živjeti, svemu usprkos.

Ruska konkubina je roman o ljubavi i gubitku, tajnama i lažima, opasnostima i kušnjama – roman kojim je Kate Furnivall osvojila čitatelje diljem svijeta.


 Sigurna sam da ce vam se dopasti. Mislim da sam vam dala puno Razloga da preslusate knjigu

Kate Furnivall - Ruska konkubina  je prava stvar.
Sta se dalje desava u knjizi necu vam reci predlazem da vi preslusate knjigu. Pa da kazete vase misljenje.

KNjIGA JE U MP3 AUDIO FORMATU.


PREUZMITE SA OVOG LINKA

LINK ZA PREUZIMANjE DOWNALD 

      http://filesflash.com/0ecerham

OBAVEZNO PRESUSATI MISLIM PROCITATI.
UZIVAJTE




Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka