SRBIJA REALITI STANjE MUZIKE DANAS video Koluma


Danasnja muzika je pravi kiceraj. Nezmam samo ko ima mozga uopste da napravi tako  nesto iskreno.'




Muzika je postala pravi kiceraj  sund . Ona moze biti losa i dobra to ga je uvek bilo.
Samo neznam kako mogu da prave pesme koje nemaju veze svezom, vezu sa mozgom
Kako se moze napraviti pesma gde se neslaze.
1Tekst
2 Refrend
3 Melodija.
Neznam prosto gde je nestala kreacija sa dodirom za muziku.
Bez obziera o kojoj vrste muzike se radi  treba se povesti racuna da se sve spakuje u jedno i da lepo zvuci da se sve slaze jedno sa drugim.



Danasnja muzika nema osecaja u opste. Muka mi je kad vidim sta se radi.
Muka mi je kad vidim onoliko takmicenja one jadnike na televiziji koji se bore i misle da ce napraviti neko ime . A nevide da su samo komercijala orudje za mocnike.
Naza;ost u danasnje vreme televizija je prepuna takvih losih programa koji nevode nicemu vode u jednu trasputnicu zivota bezdadje.


 Mene nezanimiju ovi pevaci muka mi je na televiziji da ji gledam kako pevaju tudje pesme.
Mene zanimaju njihove pesme koji ce oni ispevati iz svojih usta autorski tekstvovi cd ovi. Koji oni nazalost nemaju  nece nikad ni imati i ako snime po koju pesmu to je da ti se zeludac prvrne od kiceraja sunda neslaganja tekstova, muzike refrenda.
To je toliko lose da je to strasno negradi se karijera na tudjim pesmama nego na svojim.
Istini u oci gledano niko od njih nece postati zvezda nikad.


Rada Manojlovic Alko test


Cesto se desava da mozete pronaci pesme i cuti pesme koje  su prepvane od nekih strami pevaca sto je veliki minis. Prosto neznaju da naprave svoje pesme pa uzmu tudje. Lako je ukrasti nesto sto je vec neko napravio. Tesko je ukljuciti mozak i uzeti svoju kreativnost.

Goga Sekulic sexy Biznismen


Danasnja Srbija se svodi na propale pevacice ,olose, kriminalce, propale glumce ,sportiste. Koji se provlace po raznim soy programima muka mi je to da gledam jos veca da to posmatram  preplavljenismo takvim soy programima koji govore i navode samo na to koliko je Srbija propala.Dotakli smo dno do dna.
  
 Farma

Parovi



Veliki Brat   

Samo jednu rec imam za ove realiti soy programe dno do dna.
Licno sam razocarana

Da se vratimo na pricu o starim propalim pevacicama koje su dohvatili dno zivota 
Naprimer ona propala Jasmina Medenica sta ona trazi na farmi setila se da ima propalu karijeru posle 25 Godina . Gde je bila do sad


Jasmina Medenica Cigra


Jasmina Medenica Delije
Jasmina Medenica Ja sam srecna




 farma jasmina medenica





Ima dobre pesme to niko nespori samo mi nije jasno kako neko moze da napravi pauzu 25 godina pa da se seti da povrati karijeru da udje u farmu.
Mislim da to nece uspeti i da samo u tako nesto u Srbiji moze
Bolje da nikad nije prekidala karijeru danas bi sigurno bila veliko ime na estradi.


Zorica Markovic ima perfektnu karijeru neznam samo sta ona trazi na farmi medju onim ludacima . Zar jedan umetnik takog kalibra moze sebi tako nesto da dozvoli.
Mislim da sa njom nesto nije u redu




Zorica Markovic Ostaricu Stobom


 




Zorica Markovic kad me zivot zaboli


 Zorica Markovic u filmu Tesna Koza peva Sojicu

Zorica Markovic Farma


Zorica Markovic Veliki Brat







Maja Nikolic jeste dobar pevac al je zato izgubljeni slucaj u vremenu i prostoru
Veliki su njeni ispadi u realiti soy programima.



Maja nikolic ako verujes
Karijera Maje nikolic na pocetku je isla  kako treba pa je igrom okolnosti upala u transputnicu. Niko nezna zasto jedno vreme se na estradi nije ni pojaviljivala uopste. Neki su je i zaboravili drugi su se pitali sta je snjom. Pa je se vratila na estradu i to kroz velika vrata Realiti soy programa.
 Maja Nikolic  Dragane
 Maja Nikolic Apoteka

Maju Nikolic Gledali smo u vise soy programa . Neznam sta pevac sa njenim glasovnim mogucnostima trazi tamo. Treba da peva ne da se glupira po Realitima.
Sto umanjuje njen kvalitet kao pevaca Ljudi manje cene kad vide drugu stranu licnosti neke osobe. Mislim da neke stvari netreba da izlaze napolje pesme su bitne.


Maja Nikolic Veliki Brat


Maja Nikolic Farma


Maja Nikolic Dvor

Sve lepse od lepseg prosto ludilo mozga da se mezna odakle krenuti celu pricu.
O Pesmama i da nepricam opsta katastrofa.
Ludilo Srbije.



Vratila se posle toliko godina setila da ima karijeru


Bila je popularna za vreme 90. Ima par dobri pesmica. Nemoze se reci.
Saska Karan. Udala se pa se povukla. Citala sam u novinama da joj muz nije davao da peva. Da bi to stetilo njegovoj karijeri. Pa je Saski Karan pukla karijera.
Sad posle toliko godina setila da ima karijeru sigurno se nije pojavljivala u javnosti duze od 10 godina. Posle duze pauze setila da ima karijeru. Pa je imala vatreno krstnje na farmi, pa se prosetala i do parova. Sve lepse od lepseg. Saska Saska ili Savka pa sta je sa pesmama.

Saska Karan Srce moje puno baruta



Saska Karan Odlican pet 5



Saska Karan jedan i jedan su tri



Saska Karan Farma



Saska Karan Parovi






Sve bolje od boljeg nezna se ko kosi a ko vodu nosi.
Ovo ludilo smejanja ili propalog mozga pokazuje stanje trenutno srbiji/ Spakovano u jednu rec Realiti.

Mira Skoric.

Perfektna Karijera poznata Dobre pesme uspela je da odrzi karijeru do dan danas.
Svi dobro znaju za nju.
Ni Mira nije odolela Ludilu u Srbiji zvani Realiti soy program. Pa je Mira poput ostali imala vatreno Krstenje. U Velikom Bratu. pa zatim u Parovima.
Nije mi jasno samo sta ce Mira Skoric tamo. Kad joj karijera uopste nije poljuljana uopste. Valjda to tako biva uz dobre pesme , karijeru nista neskodi jos jedna karijera zvana Realii soy.

Mira Skoric Veliki Brat
Mira Skoric Parovi

Mira Skoric Zasto nosis prsten moj


 
Mira Skoric  Opasno po zivot



Mira Skoric oci zaljubljene




Svi je znaju svi je poznaju Ona je nasa Kraljica Narodne muzike Lepa Lukic


Lepa Lukic je isto je malo pomahitala. Neznam samo sta ce Kraljica narodne Muzike u realitiju

Lepa Lukic od izvora dva putica
Lepa Lukic ljubi ljubi dragi molim te
Lepa Lukic Srce je moje violina

Lepa Lukic Reci sta ti fali

Lepa Lukic Misli mile da je meni zao
Pored vrhunski pesama vrhonske karijere. Statusa. 
Kraljica Narodna Muzike je imala avanture u realiti soy programima. Koji nemaju vezu sa vezom koju nemaju vezu sa muzikom

Lepa Lukic Veliki Brat
Lepa Lukic Dvor

Lepa Lukic Parovi
Jos samo da je vidimo na farmi pa da njena karijera Realiti bude kompletna u potpunosti

Iskreno da vam kazem da sam se razocarala Srbija je se pretvorila u Realiti.
U kojem ima svega samo najmanje ima muzike.
Muzika je izgubila svoj kvalitet Srbija je izgubila muziku.
Danas su na sceni realiti zvezde.
Danas se prikazuje dno. Dostojanstveno je nestalo.
Lepa Strana estrade je nestala . Ostala je ona losa strana.
Ja bih volela da se vidi ona lepsa strana da se muzika ceni.
Da se opet pesma peva. Da pesma opetugleda svoj sjaj da nam zemlja nebude REALITI


Аутор Снежана Нена Милошевић






Коментари

  1. Mnogo dobar post! I ja se ponekad zapitam slicno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno trudim se . Iskreno pokusavam da ukazem na problem u nadi da ce neko cuti.Ako nemogu nista mogu bar da pisem o tome.Da pokusam da ukazem na katastrofalno stanje. U nasoj zemlji.Tako da cu nastaviti da pricam i da pisem o tome.Drago mi je da razumete pozdrav svako dobro.

      Избриши
  2. Prijateljski savet: Postovi su ti OK, medjutim, previše gramatičkih grešaka praviš! Imam utisak da su greške posledica tvog brzanja u pisanju i da si čak i gramatiku stavila u službi iskrenosti, odnosno podredila si je temama. Pišem i ja, imam i ja svojih grešaka, ali pre no što objavim post, po nekoliko puta proverim pravopis i smisao napisanog teksta... pa ipak i tada provuče se po neki eror! Hvala na ovoj divnoj temi. Moj blog: Klisura bre

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super vam je blog vidile da ima dosta zanimljivi tema..Hvala na savetu imam u vidu .. Mislim da je vaznija poruka od praopisa nimoj te pogresno da me shvatate... Vaznija je rec izgovorena od onoga kako je napisana,, Ovo jejedan od prvih postova kad sam tek pocela sa blogom nisam vodila mnogo racuna.. Mislim da sam vremenom pocela da se popravhjam i da napredujem polakovremenom dolazi na svoje pa i pravopis.. Pozdrav svako dobro

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka