Da imam Carobnu moc pesma


Resila sam dragi moji da sa vama. Podelim jos  jednu pesmu koju sam napisala 
Da imam carobnu moc.
Tu pesmu sam  napisala kao mala jos u Osnovnoj skoli. 
Bilo je neko takmicenje. Amatera pesnika dece vise i nesecam sta.
Napisala sam tu pesmu. Tadasnja ucitelja me je dobro ismejala. Podcenjivali su moje znanje za pisanjem.  Moje umece umetnosti.\

Nek joj je rekla sam. Da bi kasnije sa tom istom pesmom u Srednjoj skoli osvojila drugo mesto. Pesma je izasla u skolskom casopisu i u Lokalnim novinama. Profeska U Srednjoj Skoli  je znala da ceni umetnost. I procenila je moje znanje za pisanjem i za stvaranjem,. Zahvalna sam joj na tome.  Znala je dobro da me usmeri uvek sam dobro prolazila na takmicenjima iz sastava i pesama.Moje pisanje je dobilo na tezini.
Ako sam dobro masila pored licemerni nastavika,i uciteljica u osnovnoj skoli, imala slabu ocenu. Iz SRPSKOG JEZIKA. Nikada nisu hteli da priznaju moj rad nek jim sluzi na cast to sve . Nek se stide zbog toga. Ako obraza imaju u opste. Mislim da ga ti idioti nemaju. Jer su uvek do izrazaja dolazili mamini i tatini sinovi. Koji nemaju blagu vezu sa njihovim bolesnim mozgom ja sam bila zapostavljena. Neka nema veze Svacije ce se videti. Nek se oni danas nesto napisu. Nemaju sta . Ja imam da napisem i da sa vama dragi moji podelim puno toga. Kao moj rad. Koji je stvaran i dokumentovan. U arhivama skolski novina, i lokalni razni caspisa i ponekim komercijalnim novinama viseg ranga.

Sve se u Srednjoj skoli promenilo pa sam dosla do izrazaja zahvalljujuci profeski Srpskog jezika. Potpuno sam imala slobodu da se izrazim u potpunosti. Uvek me je podrzavala i slala na razna takmicenja. Sa koji sam se uvek vracala sa nekim od prizanja jako sam zahvalna toj zeni. Veliki je covek hvala joj na svemu dobrom sto je uradila za mene. 

Dok sam studirala na visoj skoli Moje pesme su izlazile u studenskom listu. 
Profesorki koja je bila urednik casopisa prestavila sam neke od mojih pesama i prica.
Pa su povremeno izlazile ne bas u svakom broju al su se mogle videti.
Pojedine price likovi i dogadjaji izlazile su u nastacima. Zadovoljna sam bila sa tim.
Srecna sto su drugi mpgli procitati ono sto sam napisala. Uvek mi je prestavljalo zadovoljstvo.

Po nekad razmisljala da se pisanjem bavim profesionalno. 
Nikad se nezna mozda i resim jednog dana da vas iznenadim mojim radom. 
Sabranoj u jednoj knjizi.

Meni pisanje hobi i beganje od stvarnog sveta.Uzivam da stvaram likove,  dogadje ,pesme , Pricinjava mi zadovoljstvo. Tako da mogu da vam pisem u narednim postovima likove i dogadje price koje sam napisala. Volela bi da da cujem iskreno misljene o tome.


                                            Da imam Carobnu moc
Sazidacu mostove duge.
Spojicu sve ljude
Svuda cu posuti mirisno cvece, da svet bude  pun,ljubavi,srece.
Unisticu na ovom svetu .svaku tugu,svaki bol,svako zlo.
Ucinicu da zivot ,bude pesma,sreca,najlepsi svaki dan,lepa noc.
Da bolesti nikad nema,da neodlaze iz zivota dragi ljudi.
Veselo da bude sve da nema suza da nema smrti. 
Oni koji su otisli na nebo da spavaju probudila bi ja.
Dala bi svima ljubav, srecu ,zivot, da sve bude kako ljudi zele na dar.
Ne bi bilo na svetu nikakve mrznje pustila bi ljubav da se ljudi vole.
 Da svima lepo bude.
Napravila bi lepsi svet da sve bude java ne san.
Svako zlo bi na svetu unistila ja.
Sazidala bi mostove spojila sve ljude ,pustila bi svuda latice ruze.
Ucinila bi sve za ljude sve lepe zelje svim ljudima bi ispunila ja,
Ne be ljudi znali sta je glad. sta je jad,iz ovog bi sveta to izbrisala ja.
Sve bi bilo lepo najlepse,zivot bi bio sreca,ljubav,latice ruza,najlepsa pesma.
Sve bi bila java ne san samo da malo carobne moci imam ja.
Sve bi bilo lepo najlepse.
Sve bi bila stvarnost ne samo stih ove pesme.
Hocu carobnu moc Da je pustim da promenim svet.
Hocu carobnu moc da zivot bude lep.
Sto nemam carobnu moc?
Da je imam bilo bi lepse sve .
Bio bi lep ovaj svet.
Sto nemam carobnu moc?
Samo da je imam makar na jedan dan.
Zasto me majko nisi rodila sa njom.




Iskreno se nadam da vam se pesma dopada i da vas je navela na razmisljanje sta bi ste vi uradili da imate carobnu moc?


Budite iskreni prema sebi.

zivot nezna nikad na koju strnu ce vas odvesti
Da mozete da menjate svet da imate carobnu moc sta bi ste uradili?
pitanje za razmisnjanje






Коментари

  1. Buduci da ste rad napisali kad ste bili dete vidi se da ste bili nadareno i kreativno dete. Jos tada ste imali moc izrazavanja. To nazalost i u danasnje vreme bode oci uciteljima i nastavnicima koji imaju kompleks poslusnistva sistemu. I ja sam prosla kroz slicno kod uciteljice i hvala bogu da sam u petom razredu imala dobru razrednu i profesore jer me je uciteljica bas ubijala u pojam, minirala me, urnisala, gurala u stranu. Neka joj sad kao sto ti kazes, jer ja sam osnovnu zavrsila kao vukovac i djak generacije i srednju kao vukovac i upisala fakultet. A nju su privremeno penzionisali zbog psihicke bolesti. Nikom ne zelim zlo, ali sve se vrati na kraju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti s dopada pesma . Iskreno vise volilm da kazem da imam taletan. Mene niko nije imao da podrzi. Ja sam uvek zbog mog pisanja nailazila na probleme. Pokusali su da me saputavaju svi. Iskreno nije bilo nikoga ko bi me podrzo. Uspela sam da se odrzim. Uprkos svemu. Oni idioti od profesora i ucetelji u osnovnoj skoli. Sad iskreno pricam su rekli mojim roditeljima da moje pisanje nije zdravo. Samo su mi stvarali probleme i boli.Dok u srednjoj skoli nisam nikog nista ni pitala i na visoj profesori su imali razumevanja.Mozda mogu i vise,mozda sam mogla nije imao ko da me usmeri. Nema veze sve ima svoje. Cula sam da je uciteljica iz osnovne nagrabala dobro da je imala probleme u braku. A profesor iz osnovne da je se dobro opija po nekim coskovima. Sto je iza sluzio. Pravda je spora ali dostizna. Uvek stigne po zasluzi.Ja mislim da za mene ima vremena da se ostvarim u svom pisanju. Mislim da nisam porazena. Nisam nikad bila neki djak . Bila sam osrednja. Al uspela sam i da studiram. Sve u svemu sve na svoje dodje . Zivot je to

      Избриши
    2. Uspeli ste mnogo vise nego svi koji su pokusali da Vas sputaju, u to budite sigurni.

      Избриши
    3. Verovatno da je tako. Mozda ja toga iskreno jos uvek nisam svesna

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka