Pesma Prasta Srpkinja







OPRAŠTAM TUGU I BOLI PRAŠTAM SVE BESANE NOĆI

 PRAŠTAM VELIKOG SRCA VELIKE DUŠE PRAŠTAM 

SRPKINJA SAM JA PRAŠTAM SVETU SVO VELIKO ZLO

 PRAŠTAM SVIM LJUDIMA KOJI MI NANOSE BOL

 PRAŠTAM VELIKOG SRCA VELIKE DUŠE PRAŠTAM

 SRPKINJA SAM JA PRAŠTAM SVIM LJUDIMA KOJI ME

 RANE PRAŠTAM I KAD MOJA SUZA ZBOG ZLA KANE

 PRAŠTAM VELIKOG SRCA VELIKE DUŠE PRAŠTAM 

SRPKINJA SAM JA PRAŠTAM KAD ME DUŠA I SRCE 

ZBOG NEPRAVDE BOLI PRAŠTA SRCE I OPET SVE 

LJUDE VOLI. SPONOSOM IDEM GORE KAD PADNEM JA 

USTANEM NEDAM DA ME VIDE DOLE. SNAGA VOLJA 

LJUBAV OD BOGA DATA I KAD ME RANE NEKA SVE 

LOŠE SVIMA PRAŠTAM .SVE ŠTO JE LOŠE SVE TO 

JEDNOM PROĐE POSLE KIŠE SUNCE UVEK DOĐE 

POSLE OLUJE BOLJI DANI I TO ĆE DA DOĐE ZATO SVE 

LOŠE SVO ZLO OVOG SVETA LJUDIMA PRAŠTAM 

VELIKOG SRCA VELIKE DUŠE 

PRAŠTAM SRPKINJA SAM JA



Rezultat slika za SRPKINJA

Pesma Srpkinja ili kako  god hocete Srpkinja sam ja je nastala u trenutku moje najvece slabosti.
U trenutku mog najveceg bola gubitka jedne meni dtrage osobe
Sve bi lakse podnela da su se stvari odigravale normalno, 
Nisu stvari su se odigravale nenormalno ,nekontrolisano velikom 
brzinom. Da je odjedanput puklo desilo se sta se desilo.
Podrsku nisam imala ni od koda kao uvek bila sam sama sa sobom
u najtezem trenutcima u gomili ljudi. Srce me je bolelo ni od koga
lepa rec sama sa,m bila sama sam morala da se suocim sa gubitkom i bolom.odlaska drage osobe i moje praznine.
Tako dok su ljudi prolazili u kapeli dolazili da izjave saucesce 
Dok sam sa ostalima rodbinom stajala pored odra i dok se polako 
povorka kretaka ka vecnom pocinku. U mojoj glavi su se motale 
Reci prastam svo veliko zlo prastam svim ljudima koji mi nanose bol prastam velikog srca velike duse prastam jer Srpkinja sam ja.
Prastam prastam.....Mozda to nije slucajno mozda su to bile babine
reci ,volja da oprostim........sve sto su radili jer su pre nekoliko mesici pre nego sto je otisla na vecni pocinak odigravale nenormalne stvari. Sve ga je tu bilo Mnogo su me ljudi povredili 
susedovali i ucestvovali d se stvari odigraju onako kako su se odigrale nenormalno a tek greh o njemu  necu ni da pricam to nek ide na dusu ljudima koji su radili sto su radili i koji su krivi sto su stvari tajve kakve su.Nek jim sluzi na cast . Zivot nije igra dok su se oni igrali jedan zivot je se ugasio, Moj jedini greh je bio sto sam pokusala da sprecim stvari nisam uspela ti me sam samo jos vise povredila sebe . Htela sam da pomognem to je moj jedini greh sto nisam,znala,nisam umela da se nosim sa situacijom. Bila sam mnogo slaba i nisam imala snage da se izborim sa svima bila sam izmedju dve vatre. Mozda bi i uspela nisam imala vremena vreme 
je bilo moj najvecu neprijatelj jer je bilo brze od mene.
Preseklo je sve u jednom trenutku ja sam opet ostala sama sa sobom u svojim mislima razmusljanjima kriveci sebe sto nisam mogla da sprecim dogadjaje ko ji su se odigravali.Ako mi je za utehu bar sam pokusala, Nisam kriva sto nisam uspela to je moj jedini greh. Posle nekog vremena cula sam stihove ruske pesme na
Radio Beogradu Olge Jancerevske свинья prastaj dobila inspiraciju i sastavila celu pesmu Prasta Srpkinja 
Onda sam kad sam zapisala stihove ove pesme osetila olaksanje
Duboko u sebi oprostila sve sto su radili. Sve jim je prosto sa moje strane samo jos da jim oprostim bog,
Ja prastam  velikog srca velike duse jer Srpkinja sam ja
Mala prica kaju sam morala da podelim sa vama dragi moji 
Kako je nastala moja pesma Prasta Srpkinja..........
Jos i ovo da vam kazem  nikada nezna sta zivot nosi coveko je srce 
je jako onoliko koliko bola moze da izdrzi veliko koliko moze da prasta jos vece koliko ljudi moze da primi u njega,najvece kad voli.
Prastajte samo nemojte sa ljudima ko ji su vas [povredili da budete u istim odnosima jer ce vas pvrediti ponovo licno sam se uvvrila.
Zato bolje dati oprost svako na svoju stranu jer je tako lakse,
Manje boli...................................................................................




Ponekad mislim da ni sam bog nezna sta radi ili zna cudni su

 putevi zivota.........................................




Voljeni nikad neumiru sve dok zive oni koji ji h vole




Bol nikad neprolazI samo prolazi vreme praznina zivota ostaje ona neprolazi nikad




Srpikinja





Ponosna



Prasta Srpkinja





Rezultat slika za U narodnoj nosnji Sumadija





Evo pesma stihovi Isidora  Bajica Srpkinja   

Isidor Bajić: Srpkinja



Šta ti znam odgovorit brale

Kad me sram tvoje silne hvale,

Hvalite onaj cvet 

Što ga voli ceo svet

Dična sam samo ja

Što sam Srpkinja


Pesma Isidoja Bajica Srpkinja




Oj' Srpkinjo bud' orna
Kao što si uzorna
Kaži nek se razglasi
Šta te tako krasi
Belo grlo i lice
Čarne oči Milice
I ružice usana
Ili kosa vrana
Kaži nam naš krine
Da nas želja sad mine
Kaži nam sad odma'
Kaži nek se zna:


Pesma Prasta Srpkinja je moje autorsko delo mozete reci sta mislite dal vam se dopada ili ne. Napisite vase komentare bez ustrucavanja. Primam sve sugestije hvala,

Zadrzavam sva prava kao autor mozete je koristi pesmu za vase potrebe i druge forume blogove samo navedite da sam ja sutor hvala



Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad