Samanta Pejovic - Kolekcija pesama Mp3 Download

 Samanta Pejovic - Kolekcija pesama Mp3  Download

Nastavljamo Put Kroz Vremeplov Sa Dobrom Muzikom. Prestavljajuci Kolekciju Pesama 
Samante Pejovic



Kolekciju pesama Samante Pejovic sam dugo trazila . Tesko je bilo naci ipak sam uspela.
Dodjem do  pesama,
Nalazila sam pesmu po pesmu po pesmu sam  Uspela sam da sakupim celu kolekciju. Pesama Samante Pejovic

Ono sto se zna  Samanti pejovic da je bila aktivna od 1988godine do 1994 Godine
Za njenu kratku karijeru  malo Ploca koje je snimila, Ostavila je dobar trag u muzickom svetu.

Danas se o njoj nista nezna jer se povukla jos davno sa muzicke scene.
  Sigurno je da je nastavila da peva, Imala bi solidnu Karijeru,
    Mozemo reci da je muzika dosta izgubila njenim povlacenjem sa muzicke scene 







Pesme su ostale. Pesmama Samante Pejovic se duskusuje i prica danas mozda i vise 
nego u periodu kad je bila aktivna,

Sto je dokaz kvalitetu pesama tragu u muzici koje je peva Samanta.
U odnosu na dansnju muziku Samantine pesme su pravi kvalitet ,
Za svaku priliku. 

 Prave ljubitelje muzike 

Nekoliko Pesama Samante Pejovic


    Samanta Pejovic - Srusio Se Most Ljubavi






    Samanta Pejović - Što me rodi majko





Samanta Pejović - Želela sam tvoju ljubav  - Kasno je za sve








Samanta Pejović - Ljubavi nema spasa




Samanta Pejović - Rob ljubavi





 Samanta Pejovic - Kolekcija pesama Mp3  Download

Samanta Pejovic - 1988 - Srusio se most ljubavi

01. Srusio se most ljubavi
02. Brzo prodje sve
03. Ljubavi nema spasa
04. Kasno je za sve
05. Sto me rodi, majko
06. Rob ljubavi
07. Kad bih mogla
08. Sta da kazem ja

Link za Preuzimanje  Download
Link
Samanta Pejovic - 1988 - Srusio se most ljubavi




Samanta Pejovic - 1990 - Curica malena
Link

01. Curica malena
02. Ja nisam devojka za jednu noc
03. Ranjena zena
04. Ranjena dusa
05. Cekam te
06. Ubi me tuga
07. Dajte mi malo utehe
08. Nasa Gruza, nasa dedovina

Link za Preuzimanje  Download
Link

Samanta Pejovic - 1990 - Curica malena



Samanta Pejovic - Nesvrstane pesme
Link

01. Zena toplog juga
02. Mladost pusta, ludi dani
03. Nema te, nema
04. Moj behare
05. Najlepsi si grad


Link za Preuzimanje  Download
Link




Omoti Ploca















Uzivajte u divnim Pesmama Koje Samanta peva za vas




Da se druzimo uz dobru muziku jos dugo dugo



Коментари

  1. Анониманмај 10, 2020

    Ovo je stvarno tako lepo napisano. Zahvaljujem se na prelepim recima upucenim mojoj mami. Samanta je 1994 otisla za Australiju, i nastavlja da zivi tamo. Ne bavi se akitvno muzikom vise jer radi drugu vrstu posla. Veliki pozdrav :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka