Branka Colic - 1996 - Pola Srbije da mi das MP3 Downolad Album

Branka Colic - 1996 - Pola Srbije da mi das MP3 Downolad Album

Branka Colic - 1996 - Pola Srbije da mi das

Branka Colic - Duga pisma iz daleka
Branka Colic - Hej, sta bi ti
Branka Colic - Ima jos nade
Branka Colic - Kuda bez tebe
Branka Colic - Niko nece da nas rastavi
Branka Colic - Ostale su samo suze
Branka Colic - Pola Srbije da mi das
Branka Colic - Volela sam, volela




                                   Omot 








Branka Colic - 1996 - Pola Srbije da mi das MP3 Downolad Album Link



Video
 Pola Srbije da mi das



Branka Colic Ima jos nade




Sasvim sa,m slucajno dosla do ovog albuma ..
Branka Colic - 1996 - Pola Srbije da mi das
Mogu da kazem da su pesme su jako kvalitetne 
Sa veoma jakom snaznom porukom
Ovo je jedini album CD ove pevacice.
Danas se nezna nista o njoj..
Preporuka da preslusate album .
Pesme su jako dobre .
Lagane jakog teksta ,snazne emocije lepog zvuka ..Jako kvalitetne pesme  za sve ljubitelje prave muzike 
Uzivajte...




Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka