Asteriks i Kleopatra Crtani Sinhronizovan na srpski Downald

Zaista mi je zadovoljstvo da sa vama podelim jedan izuzezatan crtani  film.
Ti me na blogu otvorim novu temu crtani filmova ko je cu postavljati u narednom periodu.
Za sve one koje vole prave crtane filmove. imate puno razloga da pratite ovaj blog.
I da budete uz mene .
Hvala vam sto u ovolikom broju posecujete ovaj blog.
Ja cu se truditi da ga u narednom periodu obogatim sa sto vise sadrzazaja.
sto kvalitetnijeg da ispunim vasa ocekivanja  .
Nadam se da vam je ugodan boravak na ovom blogu.

Ovaj crtani film sam obozavala kad sam bila mala. 
I sada ga sa zadovoljstvom gledam . 
Nadam se da ce se dopasti i vama.
Ima i verzija filma koju sam pogledala . 
Iskreno nisam nesto odusevljena filmom.
Bolji je crtani.
Junaka Asteriksa i Obeliksa. Ovaj crtani mi se izuzetno dopada sto je prestavljen'
Sinhronizovan nacrtan lik Kraljice Egipta Kleopatre tu je naravno i Julije Cezar.
Jos puno pozitivni i negativni likova. 
Jos jedna avantura Asteriksa i Obeliksa smestena u Egipat.
Sigurna sam da ce te uzivati da ce vam se dopasti.
Crtani film

 Asteriks i Kleopatra ovde mozete odgledati ceo crtani



 Opis 
Ponos egipatskog naroda je povređen od strane Julija Cezara. Da bi dokazala da su Egipćani jednako dobri graditelji kao što istorija pokazuje, kraljica Kleopatra mu obećava velelepnu palatu u Aleksandriji, i to za samo 3 meseca!!! Malterobije, očajni arhitekta na kojeg je pao zadatak, obraća se svom prijatelju, druidu Panoramiksu u Galiji, koji mu, praćen Asteriksom i Obeliksom, rado nudi svoju pomoć...

Link za preuzimanje

               http://uptobox.com/pcsflvid537k




 http://www84.uptobox.com/d/6uyqnpecfgr76xkql4aiedjeocqdi7ylnlk4nxlqnjuc3kovddhqdjjk/Asteriks%20i%20Kleopatra%20DVDRip%20by%20Rocky75.avi




Uzivajte u  Crtanom filmu
Asteriks i Kleopatra
Sinhronizovan na srpski.
Za sve ljubitelje crtani filmova i za decu i za odrsle.
Ps : Obavezno pogledati.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka