Sida Markovic pesme kompiilaca diskografijaija kolekcija komplet Mp3 Downald Omoti ploca


Dragi moji zadovoljstvo mi je  sto sa vama mogu da podelim.
Ovu retku kolekciju pesama pevacice .
Side Markovic
Umetnice koja je ostavila ne tako mali trag na muzickom nebu Srbije  nekadanasnje Jugoslavije.
Njene pesme su atraktivne i dan danas se slusaju.
Jedna od pevacica koja je bila pevac Radio Beograda
Sto je jos jedan dokaz kvaliteta i razlog zbog kojih preporucujem da preslusate njene pesme.


Ova pevacica snimila je puno ploca tim je ostavila neizbrisiv trag u svetu muzike.
Danas se nazalost o njoj malo zna.
Pevala je i u duetu pa ima dosta i dueski ploca.
Zadovoljstvo mi je da  vam prestavim celokupnu diskografiju Side Markovic
Kopletna diskografije  pesme kompilacije diskografija side Markovic

 kompozicije na singl ploči.Sida Markovic 1963 - 1969 Kola i trube dragaceva

Koju je objavio jugoton

Simonida Sida Marković je bila jedna od prvih kragujevačkih pevačica narodne muzike šezdesetih godina XX veka.
Sida Marković je, uglavnom, nastupala u duetu sa još jednim danas zaboravljenim izvođačem narodnih pesama, sa Radetom Bajićem.
Sredinom šezdesetih godina XX veka zagrebački "Jugoton" je objavio četitiri kompozicije na singl ploči.
Sida Markovic 1963 -1969  Kola i trube dragaceva


Umrla je pre 15-ak godina.Sahranjena je negde u 

Mrcajevcima

Zivela je jedno vreme sa Draganom Aleksicem iz tog sela,koj

i je cesto pratio na plocama.

Sida Markovic 1963 - Kola i trube dragaceva
Sida Markovic 1964 - Godine Su Na Izmaku
Sida Markovic 1964 - Livada je moja uspomena
Sida Markovic 1964 - Ti me pitas moj dragane
Sida Markovic 1965 - Ostale su puste staze Radio -Nisu
Sida Markovic 1965 - Sa istoka kad zarudi rujna zora
Sida Markovic 1966 - Gde su noci Nase
Sida Markovic 1967 - Kad se malo vreteno okrene
Sida Markovic 1967 - Moj dragane iza brega
Sida Markovic 1967 - Poklonimi jedan osmeh devojko
Sida Markovic 1968 - Kad je cveto bagrem beli
Sida Markovic 1968 - Zasto si me ostavio
Sida Markovic 1969 - Mamino prvace
Sida Markovic 1969 - Samo njega volim
Sida Markovic Nerazporedjene

Pesme su na cetiri prestavljene na cetiri ploce singlice
Od 1963 do 1969 godine
Spakovane u jednu kolekciju. Sigurna sam da ce vam se dopasti da ce te uzivati.
U danasnjem kiceraju sunda od muzike.uvek lepog zvuka moze da prija usima.




Sida Markovic pesme kolekcija mp3 Downald link za preuzimanje       
Obnovljeni link side Markovic za vas
Sve pesme su upakovane na jednom linku 231MB 


 sa ovog linka mozete preuzeti pesme Side Markovic

http://cakano.net/music/?p=S/Sida%20Markovic&q=music


Uzivajte u divnom zvuku muzike pesmama koje za vas peva 
Sida Markovic

Nekoliko pesama cuvene Side Markovic


Sida Marković Livada je moja uspomena 1964 God





Sida Markovic- Misli moje tebi se vracaju






Sida Markovic Davno je to bilo    Dragi




Sida Markovic Najlepsa sam U selu devojce




Sida Markovic Stavi  Mirce Sesirce



Sida Markovic Neljuti se i ne trazi drugu




Sida Markovic Dovidjena idi




Sida Markovic Mamino prvace



Sida Markovic samo njega volim





Sida Markovic Sa Istoka Kad Zarudi rajna zora




Omoti ploca Side Markovic put kroz vremeplov
___________________________
Oj, Ljubavi Da Te Nije Bilo   1964








___________________________________

Sida Marković, Aleksandar Stefanović, Fadil Karić - Godine Su Na Izmaku  ‎1964







______________________________Sida Marković I Rade Bajić - Slušali Ste Na Radio-Nišu 1965





__________________________

Bosa Ovuka - Stanojka Joksić - Sida Marković - Gde Su Noći Naše / Devojačko Selo ‎1966JugotonEPY-37071966





_________________________
Sida Marković I Fadil Karić - Pokloni Mi Jedan Osmeh Devojko ‎1967





____________________________

Sida Marković, Orkestar Vitomira Životića* - Sa Istoka Kad Zarudi Rujna Zora ‎1967





__________________________

Sida Markovic Kad se moje malo vreteno okrene 1967




________________________
Sida Markovic Moj Dragane iza brega 1967



_________________________
Sida Markovic nisam smela da ti kazem 1968




_________________________
Sida Markovic Zasto si me ostavio 1968





__________________________

Sida Markovic Mamino prvace 1969






____________________________
Simonida Sida Markovic 

Star Kaleme / Svanulo Je Pre Sunčevog Zračka






__________________________

Simonide Side Markovic nazalost vise nema medju nama. Ona je  i dalje tu.Kroz svoje pesme zivi pesme su ostale.
Ostavila je neizbrsiv trag u Srpskoj narodnoj muzici. Zauvek.
Uzivajte u divnom zvuku pesama
Sida Markovic peva za vas.
_____________________________
Ps obavezno poslusati.
































Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka