Masinka Lukic - 1969 - Apolo 9 mala singlica Downald pesme






Zaista mi je zadovoljstvo da vam prestavim singlicu malu  plocu. Masinka Lukic izdate 1968  godine. To je inace jedna od prvih Masinkini ploca sa kojom ona pocinje svoju karijeru. Njene pesme su zaista specificne po tome sto govore o zivotu i ljudima.Preporucujem vam da poslusate pesme sa ove ploce. 
Sigurno ce vam se dopasti uzivacete.
U njenim pesmama zaista ima specificnog narodnog zvuka.
Saljivim recima ispevane sa odredjenim porukama zivota.
U odnoso sta se danas slusa pesme Masinke Lukic koje su snimnjene pre mnogo decenija su prava umetnost.NJene pesme se uklapaju savrseno i u danasnje vreme . Kvalitet ostaje kvalitet za sva vremena. 
Masinka Lukic

Masinka Lukic apolo 9

Tekst pesme Apolo 9

Spavam, jadna, u drveni krevet
a moj Mile u Apolo devet
momci nam se veru na Veneru
devojke im kiselicu beru

Ref. 2x

Suve sljive i planete
a na Zemlji place dete
trazi hleba i salate
gladno dete, brate

Kazi, Mile, vasionski brate

na Mesecu ima li salate
il' salate, il prsute stare
il' su tamo sve gole pustare

Ref. 2x

Napredno sam i ja dete
zelim s' tobom na planete
na Zemlji nas djavo vreba
sve zbog dzaboleba

Ko li nasu zemlju spijunira

iz letecih necijih tanjira
da l' su oni od Apola veci
il' su mozda neki ljudi treci

Ref. 2x

Navalila buka, jeka
dvadesetog naseg veka
iz ove se nase koze
nikuda ne moze


 Lukic Masinka - Jos sam mlada i zelena 



 Obren Pjevović Ja Sam Ja







Inace Ova ploca masinke Lukic je izdata zajedno sa   Obren Pjevovic 
Na jednoj strani ploce nalaze se dve pesme Masinke Lukic sa druge strane pesme Obren Pjevovic takodje dve pesme. Podjednako lepe i saljive. Preporucujem da poslusate.






    Mašinka Lukić Apolo 9
    Mašinka Lukić Ja Sam Mlada I Zelena
   Obren Pjevović Ja Sam Ja
      Obren Pjevović   Savremena Žena

Link za preuzimanje Downald

 http://www.mediafire.com/download/1z4xl176f46rvhl/Masinka+Lukic+-+1969+-+Apolo+9%282%29.rar

Inace ova ploca je izdata u dve verzije jedna je izdate davne 1968 Godine. Godinu dana kasnije izdanje je ponovljeno. Zbog velike potraznje




Melodije na ovim plocama odsivarao je 
Ansambl Perice Negovanovića*

 Masinka je se povukla sa estrade pre mnogo godina da je nastavila da peva sigurno bi napravila karijeru koja bi bi bila jaka
Ako je barem za utehu Masinka je aktuelna i danas. Njene pesme se rado slusaju. Ostale su pesme koje se i dalje slusaju.Sto je neoborivi dokaz kvaliteta ove pevacice.


Po jos koju pesmu od Masinke Lukic mozete preslusati 
i preuzeti sa ovog linka


http://cakano.net/music/?p=M/Masinka%20Lukic&q=music


Uzivajte u divnim pesmama.
Da se druzimo uz dobru pesmu i muziku dugo dugo






Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka