Milesa Lakic - Kolekcija pesme Downald










Nastavljamo sa dobrom i kvalitetnom muzikom
Zaista mi je zadovoljstvo da vam prestavim kolekciju pesama
Jos jedne pevacice koja ima zaista neobicne pesme.
Mozda cak i malo slobodnog sadrzaja neobicnog zvuka 
Pravog narodnog.
Ove su pesme zaista umetnicki odradjene.
Zaista dobrog Zvuka i smesni raznovrsni testova pesama za rabribrigu i,opustanje, i dobar smeh,dobro raspolozenje.
Prestavljamo kolekciju pesama

Milesa Lakic

Ja malena suknjica na kocke

Padoh spanja

Jedna pesma malo neobicnog zvuka

Moja dusa iste seksiliste

Jedna pesma smesnog teksa

Tatica se svalerise

Selo bez Dragise







 

 

 To su samo neke od poznati pesama ove pevacice.

Nadam se da sa vam dala dovoljno inspiracije da preslusate celu kolekciju pesama Milesa Lakic







Milesa Lakic - Hej ljudi svasta svasta

01. - Babu je buva ujela
02. - Nate sam se naljutila Veso 

03.  Imam te u rukama
04.  Lova vrti gde burgija nece
05.  Dusa iste seksiliste
06.  Ja malena suknjica na kocke
07.  Deda je bele gace nosio
08.  Mila ceri oces li rebara 

09.  Padoh s panja
10. - Dosla maca na vratanca
11.  Zaglavio komsija
12.  Hej ljudi svasta svasta 


Link za preuzimanje  Downald
  




http://www.file-upload.net/download-10566476/Milesa-Lakic---Hej-ljudi-svasta-svasta.rar.html


Milesa Lakic - Joj sto bi se sikala

01.  - Joj sto bi se sikala
02.  - Dosadan ko buva
03.  - Krade keca
04.  - Baba i deda
05.  - Dika ljubi i ujeda
06. - Volim da se tucam
07. - Ide Laza
08.  - Iskusan pa ume
09.  - Tatica se svalerise
10.  - Selo bez Dragise

Link za preuzimanje  Downald




http://www.file-upload.net/download-10566482/Milesa-Lakic---Joj-sto-bi-se-sikala.rar.html










Nista nisam uspela da saznam   ovoj pevacici puno podataka. Skoro nista. Povukla se estreda davno.
Da je nastavila da snima sigurno bi imala puno kvalitetni pesama
Ostale su pesme Milese Lakic su aktuelne i danas se rado slusaju. Ona je i dalje tu kroz svoje pesme.
Sto je neoborivi dokaz ove pevacice.
Bila je aktuelna i ostala.
Pesme Milese Lakic su prava umetnost.
Uzivajte u pesmama koje Milesa Lakic peva za vas.
Da se druzimo uz dobru pesmu i muziku dugo dugo




Коментари

  1. Dobre stare pjesme ja ih rado slusam hvala na objavi Nena kiss za tebe samo nastavi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada. Uzivaj bice jos kvalitetne muzike I< moje kolekcije

      Избриши
  2. Pozdrav,

    Zaista sjajne pesme! Nesto me vec neko vreme kopka, u pesmi Baba i deda, interesuje me da li neko zna tekst posle dela "deda na go' sutira, sutira, sutira, stara baba XXXX, XXXX, XXXX"? :) Premotav'o sam, sta sve nisam radio i nista, ne mogu da nadjem pravu rec :). Moze li neko da pomogne?

    Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav mogu da vam odgovorim
      Ovako ide tekst druge strofe.
      Deda babu sutira sutira. Strara baba navikla. Nemas vvise udarca slabii ji si od komarca.

      Избриши
  3. Johnny Cage Pozdrv svako dobro . Bice jos muzike. Drago mi je da vam se dopada

    ОдговориИзбриши
  4. Анониманјануар 21, 2022

    nažalost linkovi su neaktivni. da li možete da ponovo okačite? hvala!!!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka