Snimci iz moje Radionice Arhiva Yutube Nena Sm Kanala 1deo












Skupila sam dosta snimaka . Jedan mali deo se nalazi na mom yutube Kanalu 
Nena Sm to naravno nije sve imam jos puno toga da postavim i da podelim sa vama.
Ako vam se neki snimak dopada i zeleli bi ste da ga imate kontaktirajte me rado cu vam poslati mejlom. Mozete me kontaktirati pomocu ovog naloga Nena Nena  na kojem se nalazi blog ili preko drugog naloga gde je kompletan gugle plus nalog Povezan sa yutube kanalom Nena Sm . Nadam se da ce te uzivati uz dobru muziku

Danas cu vam prestaviti prvi 10 snimaka sa mog yutube Kanala Nena SM

Olivera Katarina Mrcajevci, moje rodno selo

Olivera Katarina Mrcajevci, moje rodno selo
Soy Program Zarudela zora na Moravi
Pesma se nalazi na ploci izdate 1980



Esma Redzepova Hava Nagilah 

 Esma Redzepova Hava Nagilah
Pesma sa ploce izdate 1966 Godine
Romano Horo
Ansambl Teodosievski
Jugodisk

 


Vera Matovic Ne dam ti da tugujes 

Vera Matovic Ne dam ti da tugujes
Spot
Pesma sa ploce izdate 1995 Godine
Moras doci.
Zam 

 

Vera Matovic Ljuljaj me sudbino 

Vera Matovic Ljuljaj me sudbino
Pesma sa ploce Ljuljaj me sudbino
izdate 1992 Godine
PGP
Sniimak iz emisije

 

 

Milka Todorovic Svaka Cura Danas Zna 

 Milka Todorovic Svaka Cura Danas Zna
Pesma sa ploce izdate 1994 godine
Pilula za snove
Orkestar Genijalci
Produkcija SUPERTON

 

 


Vera Matovic Kad te volim sto da patim 

 Vera Matovic Kad te volim sto da patim
Pesma sa ploce 1991 godine
Sa ploce Ziveli Zaljubljeni
Ansambl Mise Mijatovica
PGP

 

 

Saveta Jovanovic - Sedam dana ljubila se nisam

 Saveta Jovanovic - Sedam dana ljubila se nisam
Pesma sa ploce izdate 1982
Uz ansambl Mice Urosevica Vindica
Pesma sa ploce Volim samo tebe
Diskos

 

Kolo Kolubarski Puk 

 Ovo kolo Kolubarski puk . Kako sam ga nazvala. Je moja lucna kompozicija.Koju sam napravila pomocu profesionlni programa za komponovanje muzike.Pomocu kompjutera. U programu je bilo virtelni instrumenata pa se sve lepo uklopilo .I onako se danas radi svepomocu kopjutera, Da nema razlikeIIgrala sam se dok nisam dobila ovakvu melodiju. Posto nema nikakvi kompozicija na temu Kolubarske bitke ovu kompoziciju posvecujem Kolubarskom Puku Junacima Kolubarske bitke. Koji su se hrabro borili i pobedili 1914 Godine na reki Kolubari.
Molim vas da iskreno komentarisite i da kazete iskreno dal vas dopada il nedopada kompozicija i video koji je prati. Primam svaku kritiku i sugestiju hvala.

 

 

Sladjana Kosutic Daj, Boze spot 

 Sladjana Kosutic Daj, Boze spot.
Pesma sa ploce 1993 Godine
Daj boze
Zlaja bend
Produkcija Stig

 

 

 

Nada Obrić Osvajaš me lako 

 Nada Obrić
Osvajaš me lako SPOT
Pesma sa ploce
Oprosti mi suzu
1991 Godine
Orkestar
.Dragana Stojkovica Bosanca,
PGP RTB

 

To je samo jedan mali deo moje arhive muzike spotova,i videa sa slikama . 

Muz icki kolaza kako ja to volim da nazovem. Zaista kazu da imam specifican ukus. Kad je muzika u pitanju. Ono sto ja volim da slusam jeste samo kvalitetna muzika. Nadam se da ce vam se dopasti.  

Da se druzimo uz dobru pesmu  muziku jos dugo dugo.

Snimci iz moje radionice nastavice se





Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka