Pesma Plakacu sutra


Ponekad svi skrivamo suze . Suze su olicenje nase duse.
Misla da je moje srce kamen da nemoze plakati.
Najradije placemo kad smo sami.
Ova pesma govori o tome.
Pocela sam da pisem pesme da bi ublazila svoju tugu.
Nikada nisam suze shvatala. Placemo od srece. Vise od tuge.
Zivot je tezak. Suze krecu. Nepozvane.
Suze su opisane u pesmama pricama.
Suze krecu svuda uvek su prisutne tu u nama.
Placemo uvek od dogadjaja do dogadjaja,
Tuznih, Jer zivot je takav zivot je tezak zivot nezna sta nosi.
Suza iz oka uvek krene . Svi placemo neznam zasto zbog toga sto je zivot valjda tako.
Suze ljubavi suze, tuge, suze srece, suze nade,suze bola,suze istine. Suze zivota suze lazi. Neznam sta su suze neznam zasto placemo. Mozda zato sto zivot boli. Koliko god zivota dobrog i lepog. Toliko je vise tuge jos vise boli.

Zasto placemo nek mi neko kaze zasto placemo zasto u zivotu ima tuge zasto boli
Zasto placemo zasto suze teku neznam.?
Zasto placemo ?
Neznam nemam odgovor.
Neznam sta je zivot ni njega nemogu shvatiti neznam stvarno neznam.
Ono sto zelim jeste da u svetu nema suza da svet bude bolje mesto za zivot.
Da svuda vlada sreca. Osecam da je takav svet daleko. Mozda ga ima negde.
Samo neznam? Gde je takav svet izgleda da je on daleko. Nezmam gde da ga trazimo?Gde da ga pronadjemo mozda ce mo ga negde naci?Mozda negde postoji?
Izgleda mi da je mnogo mnogo daleko.
Pesma koju sam napisala .
                                                       Plakacu sutra.
Plakacu sutra sutra cu suze liti.
Danas necu da neko suze vidi.
Plakacu sutra tuge me lome
Danas necu osmehnu cu se
da niko nevidi suze moje.
Plakacu sutra kad ostanen sama u cetiri zida moje sobe
Zalicu sebe zivot isplakacu sve tuge moje
Plakacu sutra danas cu tugu kriti
Danas necu da me niko nesrecnu vidi
Plakacu sutra kad sama ostanem kad svi odu
Uz dim cigare alkohola flase,isplakacu svoj zivot , sve uspomene
tugu moju.
Plakacu sutra danas necu, sutra cu plakati .
Danas sam jako srecna niko me nece videti da patim.
Smejem se super sam,ekstra mi je sve po volji.
Nek misle ljudi da sam srecna da me zivot neboli.
Glumim to je maska ispod fasade rusi mi se sve.
Nesrecna sam jako zivot boli me.
Neka nek misle ljudi da mi je sve lepo da sam srecna.
Niko nece znati da me zivot boli da mi je muka.
Danas cu se samo osmehnuti.
Bicu super, srecna,Niko me nece videti tuznu .
Niko nece videti bol i tuznu
Nece dusmani videti da mi je od zivota muka .
Bicu super raspolozena osmehnu cu se.
PLAKACU PLAKACU SUTRA.
Sutra je novi dan ugasice se svetla pozornice.
Ostacu sama sa sobom sa tugom
Nece me niko videti u tami mojoj.
Zivot ide dalje snjim, noci,  dan., podne ,jutra
Suze opet teku.
Neka neka nek bude kako biti mora.
Opet suze teku............................
Neka neka  kad ostanem sama
PLAKACU PLAKACU SUTRA.

Nadam se da vas se pesma dopada da vas nisam rasplakala i da nije puno tuzna.
Postavila sam puno pitanja ni na jedno neznam odgovor


Napomena pesma je moje autorsko delo. Ako zelite da je koristite mozete samo pored navedite da sam autor.Nena Nena.
Pesma je inace zasticena autirskim pravima kompletno . Jer je vec izlazila u skolskom.studenskom casopisu.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad