Audio knjiga Moj Zivot Moja Istina -Jovanka Broz Mp3 Downald -Zarko Jokanovic

 Imam za vas pravu stvar. Sigurna sam da vas nece ostaviti ravnodusnim. Da ce te sigurno preslusati ovu knjigu. Ova knjiga je ispovest prve dame JUGOSLAVIJE.
JOVANKE BROZ. Ispricana recima JOVANKE BROZ, Ispisana rukom Zarka Jokanovica. 
Audio knjiga 
Moj Zivot Moja Istina -Jovanka Broz Zarko Jokanovic




Svi manje ili vise znamo pricu o Jovanki Broz.
Prvoj dami Jugoslavije
Supruzi presednika JUGOSLAVIJE JOSIPA BROZA TITA




 Ono sto mene zanima to su neispricane price .Price koje su se desavala odigravala sa druge strane price.
Nije istina sve sto se vidi.
 Nije sve onako kao sto izgleda, nije sve kao sto mislimo da je.
Uvek sa druge strane zivota ima neka druga prica.
Koja je skrivine i za pozornice zivota.Dalwko od ociju javnosti.
Svi znamo glamurozan divan zivot JOVANKE BROZ.
Da li je to sve tako uvek kao sto izgleda .
Znamo isto za veliku neprevdu koja je ucinjena JOVANKI BROZ.
Ovu zenu su se ogresili svi celo drustvo cela drzava.
Sto pokazuje sliku nas sliku ljudi sliku SRBIJE.
Ja neznam sta je ucinila ova zena da su se tako ponasali i ophodidili prema njoj.
Mesto da joj se da mesto u drustvu koje joj pripada posle smrti presednika JUGOSLAVIJE, Josipa Broza tita. Da joj se da sve sto pripada supruzi bivseg presednika republike. Ako se uzme u obzir da je Tito bio dozivotni presednik.
JOVANKA BROZ je trebala da ima sva prava. Ta prava su joj oduzeta, ona je bacena u zaborav i zatocena. Sto je tuzna slika i prilika jednog drustva jedne zemlje.
Neznam sta da kazem tuzna slika nas.




JOVANKE BROZ nazalost vise nema ostala je njena prica. Ona je uspela da se izbori za mesto koje joj pripada da joj se vrate sva prava i dostojanstvo tek pred kraj zivota.
Uspela je da se izbori i da izdrzi veliku borbu da ostane svoja nisu uspeli da je slome.
Sto je jos jedno svedocanstvo ove zene dokaz njene jacine i velike licnosti.
JOVANKE BROZ koja je volela svoju zemlju i svoj narod i borila se za njega.

 


JOVANKA BROZ je bila postovana u celom svetu voljena postovana obozavana od svog naroda.Nisu je zvali cak ni prva dama ,jednostavno su je zvali drugarigarica JOVANKA. Pored svog glamuroznog zivota koji je vodila ostala je skromna ,svoja na svojim nogama. Sto me zaista odusevljava kod ove zene.
Ona je za mene sinomimid kako se treba ponasati kako ostati svoj kako sacuvati svoj ponos.
Prica o JOVANKI BROZ je jedna legenda koja traje vecno.
JOVANKA BROZ je zena koja je uspela da obezbedi sebi mesto u vecnosti. pored tita mesto u vecnom zivotu.


Nema vise ni TITA , JOVANKE ,JUGOSLAVIJE Sve je legenda jedni ljudi jednog zivota.
Jedno je sigurno da je se u vreme JUGOSLAVIJE zivelo bolje nego danas
.
PRICA LEGENDA 
 JUGOSLAVIJI  LjUDIMA JOVANKI I TITU TRAJACE ZAUVEK
ZIVECE ZAUVEK
 NIKADA SE NECE ZAVRSITI NjIHOVA PRICA


Da je Jovanka broz velika licnost koja je ostavila neizbrisiv trag medju narodima koji su sacinjavali bivsu JUGOSLAVIJU.
Svako prica svoju pricu sigurno da je JOVANKA BROZ ostavila neizbrisiv trag u istorijii zivota JUGOSLAVIJE. Zato je ova zena vredna svakog postovanja.
Mogla bi da napisem i da napravim hiljade stranica o zivotu liku i delu Prve dame JUGOSLAVIJE DRUGARICE JOVANKE BROZ.
Mislim da je zivot JOVANKE BROZ nikad neispricana price do kraja . To je sigurno.
Dosta sam istrazivala o njenom zivotu. Puno sam toga nasla dosla do podataka.
Koji su me ostavili bez teksta. Isto toliko koliko sam prosnasla i saznala vise nisam ima utisak da ce neke stvari neke price ostati zakopane zauvek u proslosti,
I da nece izaci napolje. Zasto neznam ? Verovatno sto tako treba i tu treba da ostanu.


Volela bi da se snimi pravi igrani film o zivotu jovanke broz.
Mislim da bi taj film bio toliko dobar da bi sigurno stigo i do holibuda.
Jer je zivot JOVANKE BROZ bio kao u holibuckim filmovima.
Nadam se da ce naci neki reditelj i reziser da napravi film.
Dobrovoljno bi  pisala scenario za film JOVANKE BROZ .
Mislim da bi to bio pravi bes celer, drama i ljubavna prica.
O jednom zivotu glamura, padu , ljubavi ljucke sudbine i ljuckog zivota.
Volela bi da gledamo takav jedan film.O JOVANKI BROZ.

JOVANKA BROZ SVEDOK JEDNOG VREMENA ISTINE ZIVOTA. JOVANKA BROZ ZAUVEK U SRCIMA POSTOVALACA CUVANjA LIKA I DELA DRUGARICE  JOVANKE BROZ

Dok se taj film nenapravi citacemo knjigu .
Ispovesti JOVANKE BROZ. Ispricana iz njeni usta . Napisana rukom
Zarka Jokanovica.
Dok sam citala ovu knigu ,kasnije preslusala moram priznati da sam ostala bez teksta. Zato je prepurucujem da je procitate. '
Mislim preslusate.Uspela sam da nabavim knjigu u audio formatu.
Ova knjiga je ispovest prve dame JUGOSLAVIJE JOVANKE BROZ. MOJ ZIVOT MOJA ISTINA POSLUSAJTE

 Nisam ostala ravnodusna na ovu knjigu necete ni vi sigurno.
Knjiga Zarka Jokanovica ispovest JOVANKE BROZ , Istinita prica o jednom zivotu ljucke sudbine. Koja govori o ljudima nama.
Sve je istina koju prica Drugarica JOVANKA BROZ


Jovanka Budisavljević Broz (Pećane, 7. decembar 1924 — Beograd, 20. oktobar 2013) bila je prva dama SFRJ, udovica jugoslovenskog predsednika Josipa Broza Tita. Bili su u braku od 1952. do njegove smrti 1980. godine. Imala je čin potpukovnika JNA.

Kao neposredan svedok cele turbulentne epohe u istoriji Balkana, ona je još uvek predmet ogromnog regionalnog medijskog interesovanja. Sa svoje strane, Jovanka se držala u ekstremnoj povučenosti i retko je davala intervjue. Većina misli da njen povučen život dolazi kao posledica velikih problema kroz koje je prošla od smrti supruga kada je cela njena imovina nacionalizovana i kada je stavljena u kućni pritvor.
Izvešteno je da živi u relativnom siromaštvu kada je 2006. godine vladina komisija otkrila da njen stan u Beogradu nije održavan od njenog hapšenja. Preminula je 20. oktobra 2013. u Beogradu.

 Audio knjiga Mp3
Moj Zivot Moja Istina -Jovanka Broz  -   Zarko Jokanovic
Od rođenja do bolničkih dana

- Bog mi je dao divan život pored Tita. Ali koliko godina mi je bilo lepo - još više godina sam bila progonjena, mučena i zlostavljana.

O meni su širili strašne laži. Neki bi i danas hteli da se istina nikada ne dozna. A ja to neću da dopustim.

I danas velike sile i njihovi agenti ne daju da se objavi istina, jer im to ne ide u prilog, i zato mene i dan-danas maltretiraju, jer znam istinu o raspadu Jugoslavije.

Ali na kraju dođe odozgo onaj inžinjer koji sve poravna. Da li ću ja doživeti pravdu neku - ne znam. Volela bih da doživim. Ali ne znam da li ću. -


Audio knjiga  Moj Zivot Moja Istina -Jovanka Broz  Mp3 Downald -   Zarko Jokanovic


LINK ZA PREUZIMANjE  Mp3 Downald Audio knjiga

                                                                                 
                          http://filesflash.com/3rxqv4o3          






Moj Zivot Moja Istina -Jovanka Broz Zarko Jokanovic
Zivotna ispovest koju prica za vas
 JOVANKA BROZ NjENA PRICA  ISTININA KOJU JE RUKOM ISPISAO  ZARKO JOKANOVIC. 
PREDLAZEM DA PRESLUSATE.





Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka