CRNA MACKA, BELI MACOR - Muzika iz filma Mp3 Downald.

Imam nesto novo za vas.
Kao moj odgovor za zabrane na yutubu za ove pesme zbog autorski prava.
Za muziku iz filma  CRNA MACKA, BELI MACOR
Ovo je moj odgovor
Da vidim one koje ce ovo da zabrane.
Stavljane zabrane na muziku koja je snimnjena vise od 17 godina.
Je za mene podsmevanje umetnosti.
Primetila na nekim sajtovima da traze da se pesme plate.
Jer normalno takvo ophodjenje .?
Jer normalno traziti 3 evra za jednu pesmu,'?
Nek su vam prosta tri evra 3 gospodo nevidim nista drugo nego da mnogi pokusavaju da profitiraju na tome.
Nek ti je prosto Bregovicu dobar si umetnik .
Sto je mnogo mnogo je .
Imala sam lepo misljenje o tebi sad vidim samo da si obican materijalista.
Nemam nista protiv protiv tvoje umetnosti treba da zastitis svoje delo.
Moze to drugacije da zastitis tvoja prava i da ucinis da tvoje delo bude dostupno ljudima koji sludaju i postuju tvoj rad da time nista negubis kao sto mnogi rade.
Mnogo je i preterano sto na pojedim sajtovima preuzima se prazna pesma bez zvuka.
Mnogo sam se iznervirala zbog toga doveli su me na ivicu zivaca.
Preterano. Nemam reci.

Ovo je moj odgovor uzivajte u muzici filma CRNA MACKA, BELI MACOR







01. Bubamara
02. Duj sandale
03. Zeleznicka stanica
04. Jek di tarin
05. Daddy, don't ever die on friday
06. Bubamara (Vivaldi version)
07. Odlazi nam deda
08. Long vehicle
09. Pit bull
10. El bubamara pasa
11. Ja volim te jos
12. Bubamara Panj
13. Black cat, white cat
14. Lazi
15. Potera
16. Dejino kolo
17. Bugarsko kolo
18. Bubamara suncokret

 Link za preuzimanje  Downald

                                                                                                                                                             
 https://onedrive.live.com/?cid=FA9F0959127A9B62&id=FA9F0959127A9B62!1790   
                                                                                                                                                            



Uzivajte u lepom zvuku lepoj muzici





Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka