Sladoled Sladolino Cokoladno mleko + slag savesen uzitak.Recept

Dragi moji moram sa vama da podelim vrhonsko isustvo koje sam probala.
Dobila sam nevoravatan kombinaciju za sladololed koji ima vrhonski ukus.
Sladoleda boljeg nego u poslasticarnici. 
Neverujte probajte.
Volim da istrazujem za mene kazu da sam vrhunski majstor za sladoled.
Znam da prvim dosta razni sladoleda da mesam razne kombinacije sve i svasta.
Ovaj recept sam sama otkrila.
Dobila sam  neverovatan sladoled ukus neprevazidjen bolji nego u poslasticarnici,
Ovo je moja tajna sad i vasa.

Neoduzima puno vremena za svega 10 minuta dobicete vrhonski sladoled bolji nego u poslasticarnici ,
Neverujete probajte
Pobedelite iskustvo.

Sve sto vam je potrebno kesica sladolino sladoleda od cokolade , pakovanje cokoladnog mleka od 250 ml,Tri kasike slaga magija moze da pocne.

Mozete takodje probati Sladolino sladoled od vanile sa cokoladnim mlekom i slagom
Kakav se ukus tek tu dobija neobican to je neverovatno. 

Svi koji su probali su se odusevili trazili su recept naravno da jim nisam otkrila svoju tajnu.
  Sad svoju tajnu zelim da podelim sa vama nek moja tajna bude i vasa sigurna sam da ce te uzivati u vrhonskom sladoledu.

Sacuvati ovu malu tajnu za sebe. Budite majstor.

Kombinujte do mile volje. 
Naprimer za vanilu  250 ml obicnog mleka , kesica Sladolino sladoleda, tri kasike slaga, za jagodu isto.
Pravite razne kombinacije do mile volje.
 Najbitmije neoduzima puno vremena ukus je neprevazidjen
Probajte
























                                                                         




                                                                                                   




   
Recept 

U posudu za mucenje sipajte kesicu Sladolino sladoleda.od cokolade
Dodajte 3 kasike slaga.
Sipajte 250 ml cokoladnog mleka.
Mutite dok se smesa nejedini.
Sipajte u posodu za sladoled stavite u zamrzivac da se oladi posluzite 

Napomena postupak je isti za sve kombinacije ukuse Sladolino sladoleda.
Umesto cokoladnog mleka mozete mozete koristiti obicno.
Za vanilu,recimo za jagodu moze mleko sa ukusom jagode
























































 

Probajte koju god kombinaciju da odaberete uzivacete u vrhunskom sladoledu
Koji ste sami napravili tajnu sacuvajte za sebe.

Sigurno ce vam se dopasti





Sladolino Sladoled  + slag + mleko 
Ps :Nasa tajna




             
      Uzivajte u vrhonskom sladoledu neprevazidjenog ukusa                               
                                                   
                        Prijajatno




Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaleđeno kraljevstvo Frozen 2013 Crtani film Sinhronizovan na srpski Downloads

Kraj dinastije Obrenovic (1995– ) Domaca Serija Downolad

Audio knjige. GORDANA.Mp3 Download Marija Juric Zagorka